אחרי אמא שלה: אלין כהן עברה הליך רפואי מסוכן בבית חולים ונעלמה

רק לאחרונה אמא שלה עברה אירוע לבבי ועכשיו אלין מקבלת טיפול רפואי. אחרי תקופה ממושכת, אלין כהן חוזרת לפעילות ברשת. היא נעלמה ממנה אחרי שחשה ברע עקב התקף אלרגיה קשה שעבר עליה. עכשיו היא מסבירה מה קרה ולאן מועדות פניה

לרגל יום האשה, אלין כהן חשבה שאולי זה הזמן להגיב על כל הפניות של העוקבים שלה ששאלו אותה לאן נעלמת? אז אחרי תקופה ממושכת, אלין כהן חוזרת לפעילות ברשת ובעיקר באינסטגרם. היא נעלמה ממנה אחרי שחשה ברע עקב התקף אלרגיה קשה שעבר עליה. היא פונתה לבית חולים לקבלת טיפול רפואי ומצבה עכשיו טוב. עכשיו היא מסבירה מה באמת קרה לפה בפוסט באינסטגרם שהיא פרסמה.

היא כתבה: " כבר שמונה שנים שאני נמצאת כאן, מבחירה. תמיד הייתי ילדה שחולמת רחוק ועושה הכל כדי להגיע למטרות. גררתי את כל הסובבים אלי אל המסע שלי. כולם תמכו בי ללא עוררין וגרמו לי להרגיש הכי טובה בעולם. במשך שמונה שנים אני על פול גז. בלי עצירות. חולמת חלומות ומגשימה אותם. עד שלפני כמעט שנה, עקב אירועים ותהליכים חיצוניים ופנימיים שעברתי הרגשתי שמשהו כבר לא אותו דבר. וכנראה שהגיע הרגע לתת לעצמי את הזמן והשקט שאני צריכה".

עוד הוסיפה: "אז עצרתי, החלטתי להקשיב לגוף ולנפש שלי שכל כך עייפים מהמסע המטורף הזה. מהרצון תמיד לתת את המקסימום, מהרצון תמיד להיות הכי טובה, הכי מוכשרת, הכי חדה, הכי יפה, הכי רלוונטית ופשוט הכי הכי בכל דבר שאני מסוגלת להיות בו. הרגשתי שאני בשלב הזה של גיל 20 שבו אני הופכת מנערה לאישה. אחרי שעברתי תהליך ארוך עם עצמי. אחרי שהבנתי שלא משנה כמה רחוק אני יכולה לרוץ. אני צריכה לעצור מידי פעם כדי להעניק לעצמי את השקט, השלווה והכוחות שאני צריכה לעצמי!! ולא רק לאחרים".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן