החתונה מבוטלת? נסרין קדרי משחררת הודעה דרמטית לתקשורת על הארוס שלה!

בתאריך 30/3 נסרין קדרי ורום שמיר יערכו את טקס החינה המרגש – זה קורה רק שלושה חודשים של זוגיות ומאז שרום שמיר החליט להציע נישואים לנסרין ההכנות עלו שלב כי אחרי שנקבע מועד חתונה נקבע גם מועד לחינה.

מצד אחד נסרין לא תוכל להשתכר עד לא ידע בחינה ובחתונה שלה כי היא בהריון אבל מצד שני נראה כי היא מתרגשת מאד לקראת הערב הגדול. למה? כי החברים הקרובים והמשפחה של נסרין קדרי כבר לא יכולים לחכות לחינה ולחגיגה הגדולה שתיערך בסוף החודש. חודש וחצי בדיוק אחרי הצעה הנישואין יש כבר תאריך גם לחינה.

יום אחרי שפורסם מועד החתונה של נסרין הזמרת ורום שמיר איש העסקים, ההזמנה הרשמית לחינה והתאריך שנבחר במיוחד הוא ה30/3. כזכור, ביום ההצעה, נכחו באירוע המיוחד שארגן רום שמיר לחברה שלו, הרבה מאד מכרים. אז, רק אחרי חודשיים של זוגיות רום שמיר החליט להציע נישואים לנסרין והיא אמרה לו כן.

ההצעה הייתה בביתה של נסרין בהרצליה, שם רום עבר לגור יחד איתה ונראה כי השניים מרוצים מאד מהחיים החדשים שלהם. כידוע, הזמרת הייתה כבר מאורסת לפני ארבע שנים, כשהיא והאקס התארסו אחרי 12 שנות זוגיות, אך לאחר חודשיים בלבד אחרי החליטו לפרק את החבילה וללכת איש איש לדרכו. האם הפעם זה יצליח לה?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן