דיווח מיוחד! מסכנה אשתו של נתן גושן – מצבה הדרדר אחרי הלידה והיא עברה ניתוח חירום

אחרי שנתן גוש ואשתו שהו במחלקת היולדות השבוע, הם יצאו מבית החולים כאשר הם נרגשים. השניים יצאו מבית החולים הדסה יחד עם התינוקת כשעשו את דרכם הביתה לראשונה

עכשיו, כאשר נתן גושן ואשו הפכו למשפחה בת שלוש נפשות הזמר יכול להיות מרוצה ונרגש. כידוע, הלידה הייתה בבית החולים הדסה בהר הצופים בירושלים, כשלושה חודשים בלבד לאחר שההריון נודע לציבור. אז זהו, תשעה חודשי הריון חלפו והזוג שהזוג שהעדיף לשמור הרחק מאור הזרקורים, הודיע כי זה קרה.

בשבוע שעבר לירון ילדה בת בכורה בבית החולים הדסה הר הצופים בירושלים ונתן גושן הפך לראשונה בחייו לאבא מאושר. כידוע, הזוג האהוב נישא בחודש מרץ 2020 בחתונה מצומצמת בנוכחות משפחה וחברים קרובים בלבד. במהלך החתונה הרב יגאל כהן קידש וחנן בן ארי ליווה בשירה. כזכור, גושן בן ה-34 ואלביליה בת ה-21 התחתנו לאחר מספר חודשים של מערכת יחסים שהחלה בשידוך.

הזמר וחברו הטוב של גושן, חנן בן ארי, ליווה את הזוג הטרי עם הנגן הצמוד אליו, ומי שגם ביים את הקליפ הטרי של גושן, יעקב אסרף. גושן שיתף בעבר כי הוא מקורב מאוד ליהדות והמסורת. הזמר ביקר באומן, בקברו של רבי נחמן מספר פעמים, והוא מנהל אורח חיים דתי, לומד תורה ושומר שבת. אמש הוא הוציא קליפ מיוחד לשיר "נחכה לך" של ישי ריבו ונתן גושן ומשפחות נפגעות טרור.

צילום: פול סגל

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן