גאיידה זועמת על הפקת "אקס פקטור" וחושפת: "זה היה משחק מכור מהתחלה"

בראיון שהעניק גאיידה אבו עוואד הזמרת אמרה שהמשחק מכור באקס פקטור, עכשיו, כשהיא עובדת על שירים נוספים ובניית הקריירה המוזיקלית, החליטה שהגיע הזמן לדבר

בראיון ל"וואלה תרבות" סיפרה מתמודדת "אקס פקטור" שהמשחק היה מכור מהרגע הראשון והזוכה כבר סומן בעצם. גאיידה אבו עוואד, נולדה לפני 24 שנים ביישוב בוקעתא שברמת הגולן, בת למשפחה דרוזית. כל חייה היו לי שתי אהבות גדולות, מוזיקה וביגוד. לפני כשלוש שנים התחילה קריירה מוזיקלית לאחר שהגיעה לגמר התכנית "אייל גולן קורא לך". לאחר מכן הוציאה כמה שירים ואפילו הופיעה בטקס הדלקת המשואות המרכזי ביום העצמאות.

עכשיו, כשהיא עובדת על שירים נוספים ובניית הקריירה המוזיקלית, החליטה שהגיע הזמן לדבר. במשך תקופה חיפשה את המקום הנכון והמתאים ביותר בשבילה ומצאה. בראיון לוואלה תרבות היא אמרה: "מיכאל בן דוד מוכשר ביותר ואני בטוחה שייצג מצוין את ישראל. לא התבאסתי שלא נבחרתי. קיבלתי חשיפה מהממת. היום אני עוברת ברחוב ואנשים מזהים אותי ומחבקים אותי. תראה, בסופו של דבר זה משחק מכור. ככה אני חושבת, מהניסיון שלי בתכניות בטלוויזיה, הכל ידוע מראש. אני לא יכולה להגיד יותר מזה".

עוד ציינה: "אף פעם לא ייצגה דרוזית את ישראל באירוויזיון, ורציתי לעשות את זה. לדרוזים יש חלק גדול מהמדינה: אנחנו במשטרה, בצבא ובביטחון, בבתי החולים, בכל מקום. רציתי להרים להם שיבוא מישהו לייצג את הדרוזים גם באירוויזיון. זה מגיע לעם הדרוזי. אתה יודע, בפעם האחרונה שהייתי בנתב"ג מאוד התאכזבתי מזה שבמערכת הכריזה מדברים רק בעברית ובאנגלית. למה לא מדברים שם גם בערבית? אנחנו הדרוזים ששומרים על הבית שלכם. קיוויתי שאם אייצג את ישראל באירוויזיון אציף נושאים כאלה". עוד חשפה הזמרת על ההטרדות שעברה במהלך הקירירה: "גברים שלחו ידיים בזמן שהופעתי. הם חשבו שאם הם נתנו טיפ אז הם קנו אותי"

לסיכום אמרה: "אני באתי ממנטליות ותרבות שלא מאפשרת לנו את זה. כמובן שאני תמיד אכבד את אימא ואבא שלי כי זה מאוד חשוב לי. אני לא בנאדם של ניסיונות. נתתי הזדמנות אבל הבנתי שזוגיות עם יהודי יכולה להוביל אותי למיטה חולה ולחיים יותר קשים, וכדאי שאחפש בן זוג במקום יותר שקט ונוח לי. אני מחפשת גבר דרוזי אבל לא אתפשר ולא אוותר על אהבת אמת. וההורים שלי לא מחייבים אותי להתחתן".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן