חשיפה בלעדית: המודח/תהערב ב"הישרדות" הוא…היא… דודו או שירה?!

ניתוח מקיף שביצע ברשת חשף כי שירה פרבר היא המודחת הבאה בהישרדות. מדוע? מאחר וברית הבנות בהישרדות מבוטלת לכן שירה לא תצליח לעמוד במטרה שלה

העמוד האינסטגרמי בטטת כורסה הכריז על שירה כמוחדת מהמשחק מה שאומר שברית הנשים נשברה. עוד נכתב בעמוד שדנדן נשאר שומר הביקתה ושירה הודחה לגמרי. האם זה מה שבאמת יקרה בשבת? נחכה ונראה. כל ההכרזות על ברית הנשים בהישרדות בעבר תמיד התנפצו בסופו של דבר ברגע ההצבעה עצמו והעובדה כי חלק מהבנות לא מאמינות לג'קי,  תביא לכך שיש לנו את המודחת הבאה, כך לפחות על פי עמוד בטטת כורסה ברשת. בניתוח מקיף שביצע ברשת חשף כי שירה פרבר היא המודחת הבאה בהישרדות וגם המושבעת הנוספת שמצטרפת לשורדים שיבחרו את הזוכה של העונה.

לפי אותה תאוריה שרצה ברשת מאחר וברית הבנות בהישרדות מבוטלת לכן שירה לא תצליח לעמוד במטרה שלה, מד שני התגובה הגברית לא הוסיפה להם כבוד. למרות שהנטייה הראשונית שלהם היתה להודות שמדובר במהלך יפה, איש מהם, לא הצליח לבלוע את האכזבה. רק לאחרונה אמנם דודו הרגיע את ג'קי וג'קי חושדת בכולם או הוגה מהלכים בשביל שניהם.

אין ספק שעבור שירה פרבר זה מצער כי זאת בכל זאת ברית חשובה שעברה כציר לאורך כל המשחק וניתבה חלקים לא קטנים ממנו. כידוע, שירה פרבר היא שחקנית התיאטרון שלא תיארה לעצמה שאי פעם תיקח חלק בתוכנית ראליטי ובטח לא בריאליטי הקשוח "הישרדות". עכשיו היא בדרך הביתה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן