נועה בהלם!!! הזמר מרגי יצא מהארון ויש לו חבר חדש או שהכל שמועות?!

הזמר יונתן מרגי הופיע אמש באוניברסיטת רייכמן בהרצליה במופע פתיחת הסמסטר אליו הגיע קהל צעיר אך משהו מוזר מאד היה שם בגל הנוגע להופעה של הזמר והשאלות לגביו עלו מיד – אז האם מרגי באמת יצא מהארון???

מה הצליח לגנוב את תשומת הלב ולעורר טוקבקים מרושעים ברשת נגד הזמר יהונתן מרגי? אז ככה, הזמר החליט אמש להתלבש בסגנון שונה שכלל חולצת קרופ טופ וג'ינס עם פרחים – נראה שחלק מהגולשים לא ממש התלהבו מהסטייל של מרגי ואף מהירו להציף את הרשת בממים וטוקבקים כי הזמר המפורסם מרגי יצא מהארון. יש מי שלקח את זה רחוק יותר ואף היו שמועות שמרגי נמצא בזוגיות עם גבר. ולאחר בדיקת פורטל עומרי חיון מדובר רק בשמועות ומרגי לא יצא מהארון.

בעמוד הפייסבוק של ה"פשוטע" עלה פוסט ששאל את מה שקרה שם והתגובות היו ארסיות: "הוא יצא כבר מהארון? יכול להיות שהפרידה מנועה זה בעצם בעקבות סיבה נסתרת? כשאתה גם הפוך בבוקר, מתלבש בחושך בזמן שהחברה ישנה ומבין את הטעות רק כשהגעת לעבודה".

עוד אחד כתב: "מאז שהוא ונועה נפרדו אני מבין שנגמרה האספקה של פינוק לכל החיים. למה זה נראה כאילו הקיאו אותו מהופעה של היי פייב כשמייקל עוד היה שם?". מצד שני היו גם בעדו: "הוויב הזה שלו מזה מגניב הארי סטיילס כזה ובואו הוא באמת אחד הזמרים הטובים בארץ פלוס הוא נאה מאוד אבל מרגיש שהוא לא מוצא את עצמו וכאילו טראשי כזה כמו אלה לי שהיא באמת באמת טובה אבל לא מצאה את מקומה"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן