שירי מימון חשה ברע התעלפה באמצע הופעה ואושפזה בטיפול נמרץ

הזמרת שירי מימון הופיעה אמש באילת אבל זה לא עבר חלק ובכיף מאחר והיא חשה ברע והזדקקה לטיפול רפואי כאשר על פי נוכחים באירוע, הזמרת התייבשה לפני ההופעה.

לפורטל עומרי חיון נודע שהזמרת שירי מימון התעלפה באמצע הופעה. עוד דווח כי צוות של מגן דוד אדום הוקפץ למקום כדי להעניק לשירי מימון טיפול אך לא פינה אותה לבית החולים. למרות המצב, היא הופיעה כמתוכנן באילת אבל עבור הזמרת שירי מימון ההופעה שלה אמש לא עברה בצורה חלקה ובכיף מאחר והיא חשה ברע והזדקקה לטיפול רפואי.

על פי נוכחים באירוע, הזמרת התייבשה לפני ההופעה והיא הגיבה: "אמש לפני ההופעה גנבתי קצת שמש וככל הנראה התייבשתי אבל הצלחתי להופיע בקושי רב. אחרי ההופעה קרסתי קיבלתי עירוי ואני מתאוששת ממש ברגעים אלה".

עוד כתבה:" תודה לכולם על הדאגה ותודה לצוות המלון על הטיפול המרגיע והמקצועי שהעניקו לי". במהלך ההופעה היא שרה את שירה החדש גן עדן עליו אמרה: "השיר הזה מאגד בתוכו את כל מה שחוויתי בשנתיים האחרונות" מספרת מימון, "כאב ושמחה, הרבה שאלות. לקליפ הבאתי את הגיטרה של ג׳ון, רציתי שיהיה נוכח ויתן קצת מהאור שלו. תודה לכם שאתם כותבים אותי הכי מדויק בעולם" היא הודתה לשני הכותבים המוכשרים "תודה מורן שאת חולמת עליי שרה ומתעוררת עם לחנים יפים כל כך. ותודה שהתעקשת".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן