הלםםםםם! את לא תאמינו ממי הזמר קובי פרץ תובע 6 מיליון שקל

הסכסוך הגדול בין קובי פרץ הזמר לבין המנהל שלו לשעבר מאיר נחמני עבור לגישור אצל השופט איתן אורנשטיין. זה קורה אחרי שמאיר נחמני, אמרגנו לשעבר של הזמר, הגיש נגדו תביעה כספית

קובי פרץ ומנהלו לשעבר שוב מסוכסכים. הזמר תובע את אמרגנו ומנהלו לשעבר, מאיר נחמני בכתב התביעה שהגיע לפורטל עומרי חיון טוען קובי טענות שונות ומבקש סכום פיצוי הסטורנמי על סך כ-6,150,000 שקלים הגיש כבר בעבר עם באי כוחו, עו"ד עמית חדד ותמר פולק ממשרד חדד–רוט, לבית המשפט המחוזי בתל אביב, והוא מגולל שורה של מעשי גזל ועושק, לכאורה, מצידו של נחמני.

כעת, שנתיים אחרי התביעות, הסכסוך הגדול בין קובי פרץ הזמר לבין המנהל שלו לשעבר מאיר נחמני עבור לגישור אצל השופט איתן אורנשטיין. זה קורה אחרי שמאיר נחמני, אמרגנו לשעבר של הזמר, הגיש נגדו תביעה כספית של 3.7 מיליון שקל.

מה הטענה? פרץ הודיע לו כי עליו להפסיק לייצגו לאלתר תוך שהוא מותיר לטענת נחמני חוב כספי כלפיו של מעל למיליון דולר. לדבריו, פרץ מסרב לשלם לו את המגיע לו לפי המוסכם בין הצדדים. התביעה של פרץ מגיעה לאחר שבמרץ  2019 הגיש נגדו נחמני תביעה על סך 3.7 מיליון שקלים, בטענה כי פיטר אותו במפתיע וסירב לשלם לו חוב של מעל למיליון דולר.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן