דן דן תוקף את ג'קי אזולאי מ"הישרדות" וחושף בטעות מתי היא הודחה! הלם!

השורד בילה בשבועות האחרונים באנטרקטיקה במסגרת טיול מאורגן שהוא עורך כמדריך טיולים אבל כעת כאשר חזר לישראל הוא התפנה לדבר על מה שהיה על האי ועל ג'קי אזולאי

אחרי שנכח ביבשת הקרה, דנדן הגיע בדיוק לפרקים סוערים של הישרדות. כעת כאשר חזר לישראל הוא התפנה לדבר לישראל היום על מה שהיה על האי ועל ג'קי אזולאי: "ג'קי במציאות הרבה יותר גרועה ממה שרואים על המסך. היא מאוד כוחנית, לא נותנת לאף אחד אחר לדבר, וככה היא גם בחיים", הוא מספר בראיון לאחר שנשלח לבקתה. "היא מדברת בקול רם, שתלטנית ומשתיקה את כולם. היתה אווירה כזאת מגעילה".

עוד אנמר עליה: "מבחינת המשחק היא עשתה לכולם בית ספר. היא גאונה, כי היא שיקרה מלא פעמים לזוהר שטראוס, וכל פעם הוא האמין לה מחדש. לדעתי היא יכלה לעשות אותו דבר גם בלי להיות מגעילה. היא חכמה ופיקחית, אבל לא היתה צריכה להיות דורסנית".

על החלק שלו בתכנית: "כשהתקשרו לשאול אותי מה דעתי לצאת לעונה החדשה, אמרתי קודם כל 'לא'. לא יודע למה, אבל זה מה שיצא. אחר כך חבר אמר לי שאני חייב ללכת על התוכנית הזאת, כי אני בנוי בדיוק בשביל זה. הגעתי לאודישן, והשאר היסטוריה. לא ממש הכרתי את הישרדות, ראיתי רק כמה פרקים כדי בכל זאת לדעת לקראת מה אני הולך. אפילו לא ידעתי שיש דבר כזה שנקרא איחוד. בסוף כל בן אדם יוצא מה שהוא באמת. לא היתה לי אסטרטגיה, ובמניפולציות אני לא טוב. גם לא חשבתי איך אני אצא מול הצופים בבית. באתי לשרוד. אני גם חושב שכל עוד אנחנו שני שבטים, אנחנו צריכים להתאחד נגד השבט היריב ולא להתעסק בבריתות פנימיות בתוך השבט. לצערי, זה לא קרה – ואני השריד האחרון מהשבט שלי, המקורי".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן