קורין גדעון חושפת: "אני ואמא שלי מתקלחות הרבה ביחד בלי אף בגד"

לפני חצי שנה המדינה געשה סביב אמירות של קורין גדעון שעסקו בתחביב של גדעון ואימה, ורדה, שנוהגות לעשות אמבטיות משותפות תוך שהן שותות קפה ומדברות על החיים.

קורין גדעון ואמא שלה מתקלחות יחד, זה כבר לא סוד אבל עכשיו המגישה חושפת מה גרם לה לדבר על זה ואיך היא מרגישה. זה קורה חצי שנה אחרי שהמדינה געשה סביב אמירות של קורין גדעון שעסקו בתחביב של גדעון ואימה, ורדה, שנוהגות לעשות אמבטיות משותפות.

היא אמרה: "אמבטיה עם אמא זה החיים. אנחנו נכנסות למים יחד, ממלאות קצף, יושבות עם קפה ומלרלרות. מי שזה חריג בעיניו, אז בסדר, בשבילנו זה לא חריג. היא הייתה איתי בחדר הלידה, היא ראתה את הבת שלי נולדת, אז להיות עם אמא בחדר לידה זה טבעי? זה עניין של נורמות. לא כל כך מעניין אותי מה אנשים חושבים, אנחנו מאושרות שיש לנו כזה קשר. אמא שלי היא החברה הכי טובה שלי".

עוד אמרה: "אני יודעת שהקשר בינינו מוזר לחלק מהאנשים, אבל זה שלהם, אנחנו לא מתעסקות בזה", חורצת קורין. "אני יכולה להודות על זה שיש לי אמא מופלאה שכל החיים הייתה לצדי ומעולם לא מתחה עליי ביקורת". ורדה האם אמרה : "אני מאחלת לכולן להגיע למערכת היחסים שיש לי ולקורין. אנחנו יודעות שזה קשר שלא קורה הרבה בין אימהות לבנות, ואנחנו יודעות להעריך ולהגיד שזכינו".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן