דרמה בערוץ 12! יעל בר זוהר פורשת מ"רוקדים עם כוכבים" וזאת הסיבה

אחד הגולשים בפייסבוק העלה פוסט בו הוא מתרעם על העובדה כי הרקדנים ברוקדים עם כוכבים לא זוכים לפרגון ראוי מאחר ושמם המלא לא מופיע על גבי המרקע כאשר מציגים אותם

סערה סביב "רוקדים עם כוכבים" גולשים ברשת כועסים על ההפקה שלא משלבת את השמות משפחה של הרקדנים בתוכנית דבר שהוביל לשמועות על התפטרות של כל הרקדנים בתוכנית. בקשת לא הבינו על מה המהומה אבל ככל שהתגובות ברשת עלו נגדה הם החליטו לעשות מעשה עליו תקראו בהמשך. בינתים נגיש לכם את הבעיה אותה הציף גולש בשם בוריס צירולניק בחשבון הפייסבוק שלו. "יותר מעשר שנים חיכיתי עד שתעלה לאוויר פעם נוספת "רוקדים עם כוכבים". הוא פתח את דבריו.

לאחר מכם התרעם: "נהנתי משתי התכניות הראשונות, רק דבר אחד הפריע לי מאוד, הייתי אומר אפילו צרם לי. נפגעתי ממנו. אולי בגלל שאהבתי את התחום מילדות ואני ממשיך לאהוב . אני יודע שללמוד לרקוד זה קשה ולהיות רקדן מקצועי – עוד יותר קשה. אז למה? למה לזלזל בשמות המשפחה של הרקדנים והרקדניות? מה כל כך קשה לרשום שם משפחה של רקדן מקצועי? הרי הוא או היא הגיעו לשם בזכות עצמם. אני פונה אליכם, לערוץ 12, להפקה של התכנית עם השאלה הזו".

מקשת נמסר: "שמותיהם המלאים של הרקדנים והרקדניות מופיעים במהלך הצגת הזוגות – דרך ההצגה המקובלת בפורמט המקורי, בארצות הברית וברחבי העולם. עם זאת, לקחנו לתשומת ליבנו והחל משבוע הבא הרקדנים והכוכבים יקראו בשמם הפרטי בלבד".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן