עצוב! 24 שעות אחרי הלידה – זה הדבר המטלטל שקרה לתינוק של שיר אלמליח

 אחרי שבקיץ הכריזה שיר אלמליח שהיא מצפה לתינוק שני מאיש העסקים מייקל זנזורי, אפשר לעדכן כי היא הביאה לעולם בן שני, אח לרפאל בן השנתיים. 

שיר אלמליח ילדה מוקדם מהצפוי אבל הצליחה לשוד כדי לדווח על כך ברשת. כזכור, שמונה חודשים בלבד, אחרי שהביאו לעולם את בנם רפאל הסטטוס הגרוש של שיר והאקס שלה, לא הפריע להם להחליט שהם רוצים ילד משותף נוסף, אח או אחות קטנים שיהפכו את רפאל לבן בכור. 24 שעות אחרי הלידה של שיר התינוק הרגיש לא טוב ועלה לו החום ואלימלח שקלה ללכת לבית חולים אבל לבסוף הכל בסדר ושלום לתינוק הקטן

"טוב אז יש לי בשורה קטנה לכבוד השבת: אני בהריון". כתבה הדוגמנית בזמנו ועכשיו היא המשיכה את הפוסט ותיארה את הלידה: "וואו, לידה מוקדמת מהצפוי. סוף שבוע 35 – מתחילה להרגיש צירים. מגיעה ביום שבת לבית החולים כשהתינוקי כבר שבועיים יושב לי על עצב ואני מרגישה שכל צד שמאל של הגוף משותק וכל תנועה הכי קטנה עם הרגל הופכת לסיוט".

עוד כתבה: "צריכה במקביל לתפקד כאמא לתינוק בן שנה ועשרה חודשים, מזעיקה את אמא מהצפון שמגיעה מיד. ביתיים הצירים קצת מתחזקים, מגיעה איכשהו למחיקה של 80 אחוז ומבינה שזה הולך לקרות כל רגע. החלטתי להביא לרפאלי שלי עוד אח מאותו האבא. נכון, מייקל ואני התגרשנו, אנחנו חברים, אנחנו מסתדרים והולכים אפילו לטיפול זוגי בשביל להיות ההורים המושלמים לרפאלי ובעזרת ה׳ גם לאח/ האחות שבדרך. החלטנו להביא עוד ילד בהורות משותפת, ממקום שלם שהוא רק שלנו".

אלמליח וזנזורי התגרשו לפני שנה. בני הזוג נישאו באירוע בשנת 2019, אולם התגרשו כשנה וחצי לאחר מכן. אלמליח הייתה נשואה בעבר לשחקן הכדורגל אלרואי כהן, אולם השניים התגרשו בשנת 2016.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן