סערה בערוץ 13: נחשף מצבו הבריאותי הקשה והדרמטי של אברי גלעד

מה מצבו האמיתי של אברי גלעד? כל הפרטים על הסערה ברשת! המגיש היה אמור לעלות עם תכנית חדשה לפני חודש אבל זה נדחה. הסיבה לדחיית השקת התוכנית של גלעד היא העובדה שגלעד עצמו וגם רשת 13 מעוניינים שלא להביא עוד תכנית אקטואליה רגילה

האם אברי גלעד עזב את תוכנית הבוקר בגלל מחלה מסתורית? שמועות על מצבו של אברי גלעד רצו ברשת ובטענה שבגלל הבעיה הרפואית הוא עזב את תוכנית הבוקר אבל בדקנו את הפרטים והוא במצב טוב ולמעשה מדובר רק בשמועות מרושעות. אגב, בימים אלו ברשת 13 מחפשים פורמט חדש שיספק את הצופים ואת המנחה אברי גלעד. אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, גלעד יגיש את רצועת שבע בערב המקדימה למהדורה המרכזית, וינסה לתת אלטרנטיבה ל"תוכנית חיסכון" של קרן מרציאנו בקשת 12.

המהלך דובר בחודש האחרון וכל המעורבים בו מעוניינים, אך הוא עשוי להתעכב עד למציאת שם לתכנית ברשת 13. כזכור, המנחה הוותיק אברי גלעד עתיד לעבור לרצועה של 19:00 בערב ולהנחות תכנית חדשה, כאשר לפני חודשיים הייתה ישיבה ברשת בניסיון להכריע מה יהיה אופי התכנית שיגיש גלעד, כשמהטרה שרצועת שבע לא תהיה אקטואלית קלאסית אלא תביא זווית חדשה.

כבר לפני חודש דווח כי השם החדש והמוכר למדי שיישב לצידה של ישראל, הוא צביקה הדר, ובחודש האחרון נערך משא ומתן על תנאי החוזה. אברי גלעד, מנחה תכנית הבוקר ב-15 השנים האחרונות, עובד בימים אלה על תכנית יומית חדשה. לפי המסתמן הוא יעבור להגיש את מהדורת לפני החדשות של רשת בשעה 19:00. מרשת 13 נמסר: "כערוץ טלוויזיה אנו בוחנים בכל יום, כל היום, את הרצועות ואת התוכניות שלנו. עם זאת, הבחינות שנעשות לא מעידות על שינויים".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן