אייל גולן מרוסק! דניאל גרינברג חשפה את בן הזוג החדש והחתיך בן 20

גרושתו של אייל גולן החליטה לעזוב את איש יחסי הציבור שלה, נתנאל מויאל, ואחרי שלוש שנים היא מחפשת משרד חדש שידאג לעסקים שלה וכמובן שישמור אותה חזק בתודעה

האם היה רומן של דניאל ואיש היחצ שלה? ככה דיברו השמועות אבל אז הצעד הדרמטי הבא קרה. דניאל גרינברג החליטה לצאת לדרך חדשה ופיטרה את איש היח"צ שלה נתנאל. מדוע? מאחר והבחור הוא חבר קרוב של בעלה לשעבר והגרוב כיום עובד אצלל אייל גולן. מקורב לפרשה חשף: "האינטרס המשותף שהיה פעם לשני הצדדים כבר לא קיים – ודניאל רוצה מישהו שיתמקד רק בה".

המשרד של מויאל הוקם לפני כ-9 שנים, ובין לקוחותיו אושיית הביוטי והלייף סטייל המובילה אשלי וקסמן בקשי, מגזין הבריאות מנטה, הזמר לואי עלי ('ליאם הפקות'), צמד האחיות כרקוקלי, כוכב הנוער רועי סנדלר, הזמרת מורן מזור ועוד.

משרד יחסי-הציבור של נתנאל מויאל, המתמחה ביח"צ בתחום התרבות, טאלנטים, מוזיקה ובני-נוער, מנהל בין היתר את מערך יחסי-הציבור של משרד הפרסום והתוכן לצעירים FRESH בבעלותם של קבוצת הבידור NMC יונייטד ואנשי העסקים בני מנשה ואבי מורגנשטרן.  יחד עם FRESH, מנהל המשרד גם את מערך יחסי-הציבור של סוכנות הטאלנטים SPOT המתמחה בניהול וייצוג כוכבי רשת, יוצרי תוכן, יוטיוברים וגיימרים. בנוסף, ייצג את תכנית היוטיוב החדשה של 'ישראל בידור' שצפויה לעלות בשבועות הקרובים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן