"הוא כמו אישה" אבא של ליאון רוזנברג חשף את האמת על הזוגיות עם פאולה

ליאון רוזנברג ויתר על שידור עם אשתו מאחר והבת שלהם נדבקה בקורונה – המגיש העלה פוסט שמסביר מדוע הוא נשאר בבית ואילו אשתו נסעה לשדר אבל את אבא שלו זה קומם

אבא של ליאון רוזנברג נגד הבן שלו ונגד אשתו מול כל העולם! זה קרה אחרי שליאון רוזנברג חשף בסטטוס בפייסבוק שהוא מוותר על שידור התוכנית המשותפת שלו ושל אשתו ב"קשת 12" מאחר והבת שלהם נדבקה בקורונה. כך כתב בפוסט בפייסבוק: "אני בבית ואשתי בעבודה. ואני ממש גאה בעצמי. הבנתי שההרגל האוטומטי הזה שלפיו פאולה נשארת בבית כשאחת הבנות חולה הוא לא רלוונטי יותר. פעם, כשהבנות היו קטנות, זה היה כנראה הגיוני, אבל היום זה לא".

עוד ציין: "ביקשתי מפאולה להחליף, ולהישאר בבית במקומה. אחרי כמה שניות של שתיקה בעקבות ההצעה המפתיעה, היא הסכימה. ואני חייב להגיד שמעבר לשיוויוניות ולפמיניזם אני כל כך שמח להיות אבא בבית, להגיש לבת שלי כוס תה וארוחת בוקר מפנקת למיטה, ולצפות באשתי היפהפייה על המסך".

ואז נזרקה הפצצה ואבא של ליאון הגיב לפוסט של הבן: "זה לא שיוויוניות ולא מעבר לפמיניזם, זה ממש תרוץ לא מוצלח שמכפר על הרגשת תסכול שלך על שהשאירו אותך בבית, הרי גם קודם היית בבית ופאולה הייתה בחוץ/בעבודה, ובבית לא ישבת וראית תכניות טלוויזיה אלא (אני מניח) עסקת בעבודות בית כל שהן". בשלב הזה הדרמה התפרצה מחדש לאחר שאשתו של ליאון פאולה נכנסה לתמונה וכתבה: "בתור אביו של ליאון אתה אמור לדעת שיש לך בן חכם ומוכשר שמאוד מאוד יודע מה הוא רוצה, ולכן אין כזה דבר "השאירו אותו".

עוד כתבה: "אני מציעה לך לקרוא שוב את מה שהבן שלך כתב, ולהקשיב לתחושות שלו ללא הרעשים של הדעות הקדומות או התחושות האישיות שלך. הבן שלך הוא גבר אמיתי, הוא לא צריך להקטין את האישה שלו או לדבר אליה לא יפה כדי להרגיש גבר חזק. אין דבר יותר גברי, סקסי, אמיץ ומושך מגבר שבטוח בגבריותו. מאיפה הסקת מהפוסט הזה שהוא מתוסכל? אני חייבת להבין. מאיפה הסקת שזה 'תירוץ מוצלח'? יש לי הרגשה שהתערבבו לך התחושות האישיות שלך שאינן קשורות לשלו, ושונות מאוד משלו, עם מה שליאון כתב. אני במקומך הייתי מפרגנת לבן שלך שהצליח לצאת ממעגל השוביניזם ולא משעין את הערך העצמי שלו על גבריות שטחית".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן