כבר נגמר? הארוס של נסרין קדרי זרק אותה בגלל שהיא נכנסה להריון ממנו

רום הארוס זרק את נסרין בגלל ההריון? בתקופה האחרונה הזמרת נסרין קדרי מסתובבת עם צלמים שמתעדים את חייה, זאת כחלק מהצילומים לעונה חדשה של דוקו – מה נגלה עליה? האם זה יעשה לה טוב?

מאחורי הסדרה החדשה של הדוקו על נסרין עומד העורך והבמאי עמי טיר, סמנכ"ל התוכן של "קודה תקשורת" המפיקה את הסדרה, ומי שמלווה את הסדרה מיומה הראשון – עכשיו הוא בדרך לצרף לעונה הבאה את נסרין קדרי שתככב על המסך ונראה הצצה למה שקורה בחייה עם רום שמיר. לפורטל עומרי חיון נודע על שמועות שנפצו כי רום נכנס להלם מההריון של נסרין ולא ידע זה וגילה מהתקשורת ושיש מתח בינו לבין נסרין ואף נזקה המילה פרידה אבל כרגע הם ביחד.

הסדרה החדשה נותנת לצופים זווית נוספת וקרובה יותר לחייהם של המפורסמים שמראים לעולם את חיי היומיום יום שלהם מבעד למצלמה. יש לציין כי נסרין קדרי, לא תהיה המפורסמת היחידה בתוכנית עם זיקה לעולם המוזיקה. לצידה יצטלמו עוד כוכבים שכבר אישרו את הצילומים.

הפורמט החדשני יכה גלים בתעשיה, זאת בנוסף לשלל פרסי האקדמיה לטלוויזיה בישראל, הפורמט הוגדר כתוכנית הדוקומנטרית הטובה ביותר בדנמרק, זכה בארצות הברית במקום הראשון בתחרות היוקרתית של Realscreen וכן וקטף את הפרס הראשון בתחרות פרסי הטלוויזיה האירית בקטגוריית ריאליטי. נכון לעכשיו טרם נקבע היכן תשודר הסדרה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן