"אדיר מילר יכנס לכלא ל-3 שנים" – מה עשה אדיר מילר עם חצי מיליון שקל?

אדיר מילר נדרש להשיב לרשות המסים כשלוש מאות אלף שקל מענקי קורונה שקיבלה החברה בבעלותו. עכשיו הוא מגיב ותוקף את הרשות שלדבריו לא התנהלה כשורה

לפני שנה וחצי המדינה הציעה השתתפות בהוצאות קבועות לעסקים שעומדים בתנאי זכאות החל במאי 2020 ועד יוני 2021. אדיר מילר הגיש בקשה למענקי הוצאות קבועות בתקופות זכאות שונות. הוא קיבל מענק של 368 אלף שקל עבור מרץ-אפריל 2020 וכעת נדרש להחזיר אותם מאחר ואין לו הוצאות ממשיות. סכום כל בקשות המענקים שהגישה החברה עומד על מעל 720 אלף שקלים. רשות המסים אף דרשה מהחברה להחזיר את המקדמות, והערר שהגיש על כך מילר נדחה.

הוא הגיב: "בדרך כלל בעמוד שלי אני מפרסם רק דברים מצחיקים, רק קומדיה. אבל אני חייב להגיד שעשו לי עוול גדול ואני חייב להגיב. מפרסמים כאילו אני דרשתי מרשות המיסים כסף יותר ממה שמגיע לי, זה פשוט מקרה של הרצחת וגם ירשת", אומר הסטנדפיסט המצליח. "לכן לקהל שלי אני חייב מהלב להגיד לכם".

מילר הוסיף: "בשנת 2020 האמנים לא הופיעו, רואה החשבון שלי אמר לי מדינת ישראל אומרת שמי שאיבד 40% הכנסה מגיע לו מענק, אתה אדיר אבדת 90% הכנסה כי אתה לא הופעת שנה, מגיע לך  מענק". בעקבות זאת, הוא מתאר, הם הגישו בקש לקבלת מענקים. לפתע רשות המיסים רוצה את המענקים חזרה", מתאר מילר. "והטענה היא שאלו לא מענקים על אבדן הכנסות, אלא מענקים על הוצאות. ולך אין הוצאות. כי אתה סטנדפיסט בודד. אני תמיד צוחק בהופעות שההוצאה שלי היא כיסא. להוציא הודעה לעיתונות שכאילו אני איזה חזיר שמבקש כסף שלא מגיע לי, זה כבר לא יפה"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן