דיווח מיוחד: האירוע הרפואי הדרמטי והמטלטל שעובר אבנר נתניהו נחשף

אבנר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, נפרד מחברה שלו נוי בר אחרי שנתיים – עכשיו הוא מפרסם את הציוד שהיה בדירה למסירה עבור גולשים שירצו לקבל ציוד חינם

חשיפה של פורטל עומרי חיון: ארבעה חודשים לפני החתונה המתוכננת של הזוג שכבר לא ייכנס מתחת לחופה אבנר נתניהו ביצע מהלך. הוא פרסם את הציוד שהיה בדירה למסירה עבור גולשים שירצו לקבל ציוד חינם –  הוא הודיע על רהיטים למסירה וכתב: "בעקבות מעבר דירה אני מציע למסירה את מה שבתמונות".

מדובר בציוד בסיסי של דירת רווקים או שותפים. כידוע, הזוגיות של החברים בני ה-27, אבנר ונוי – קצינה לשעבר בצה"ל בת 27, הגיעה לסיומה אחרי שנתיים. הזוגיות הזאת נחשפה כבר בחודש אפריל 2019, וגם ביום ההולדת של ביבי הגיע אבנר עמה למסיבה הפרטית בתל אביב ביחד עם נוי. עכשיו החליטו השניים לבטל את הכל.

רק לפני כמה חדשים אבנר חיפש לשכור דירה בירושלים. הוא ביקש להתגורר בשכונות רחביה, קטמון, נחלאות, המושבה הגרמנית או בבית הכרם וכך הוא כתב בחשבון הפייסבוק שלו: "נוי בר ואני מחפשים דירה. רחביה/קטמון/נחלאות/מושבה גרמנית/בית הכרם, 2 חדרים, ממוזגת ובקיצור – שתהיה בית. מקווים להיכנס ב-1.1. אם יש לכם הצעות רלוונטיות תשלחו בפרטי".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן