סערה בערוץ 12! רותם כהן פורש מ"רוקדים עם כוכבים" ואתם לא תאמינו למה

אמש שודר פרק נוסף בקשת 12 של תוכנית הטלויזיה הנוצצת "רוקדים עם כוכבים" אבל מיד לאחר מכן נודע כי בת הזוג של הזמר רותם כהן, מישל, נדבקה בקורונה ותיאלץ לשבת בבית בקרוב. האם רותם יפרוש מהתחרות?

רותם כהן הן ה-41, הוא אחד מהזמרים הבולטים של השנים האחרונות פיזז על הבמה  עם הפרטנרית שלו מישל ריאבוי. רותם נזכר שהוא בא לעבוד, וזה לא קל כי בפרק האחרון את הרומבה הוא רקד לצלילי שירו שלו עצמו, אבל נראה שזה בעיקר ריקוד אהבה של רותם לעצמו כי עכשיו הוא יאלץ לחכות עד שמישל תחלים מהקורונה.

כידוע, רק לאחרונה רותם כהן הציע נישואין לחברה שלו. הזוגיות שלו עם שי היא הזוגיות הראשונה הפומבית, המתוקשרת והרצינית שלו. בין השניים פער גילים גדול כאשר הוא בן 41, והיא בת 22. הזמר כרע ברך  לפני חודש והציע לבת זוגו, שי שגיא, לחיות איתו לנצח.

הוא כתב: "רצים לים כי טוב לנו. אבל נחזיק שלא ייפול לנו". כמו כן לאחרונה יצא הזמר בפוסט מחאה נגד מערכת החינוך בעקבות מקרה ההתעללות בבית הספר בבאר שבע. "דאגו למה שחשוב באמת. תפסיקו לדאוג שבית הספר יהיה נקי לקראת 'הביקור של המפקחת הארצית' ותדאגו יותר שהערכים של התלמידים שלכם יהיו טובים לקראת החיים האמיתיים".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן