"רום שמיר – הארוס הטרי של נסרין קדרי הוא אדם אלים שניסה לרצוח אותי"

מאז שרום שמיר הציע נישואין לנסרין קדרי יש טענות רבות ברשת על זה שהוא אלים שאיים לרצוח אותו לכאורה. הגדיל והעלה סרטון כוכב הטיקטוק דניאל עמרם ששיתף בסרטון שהעלה לחשבון הטיקטוק שלו תחקיר שערך

לדבריו של כוכב הטיקטוק דניאל עמרם, נסרין קדרי בדרך להסתבכות גדולה מאד בחייה האישיים. על פי הדיווח של איש הטיקטוק, בן זוגה הנוכחי של נסרין קדרי ובעלה לעתיד נהג לשקר לגבי גילו. הוא פרסם: "נתחיל מזה שהוא שיקר לה ולכל תעשיית הבידור שהוא בן 32, אחרי זה הוא אמר 27, ואחרי זה הוריד את זה ל-24 אתמול. שבמציאות הוא יליד 99, ז'תומרת שהוא בן 23".

עוד אמר: "בהתחלה הן היו מופתעות שבכלל ידעתי שהן יצאו איתו, כי הם מחקו כל קשר אליו וחסמו אותו בכל מקום. אבל אז כולן אמרו אותם משפטים: 'גבר אובססיבי אלים וחולה נפש. אין קשר בינו לבין איש עסקים. סהכ עובד פשוט במוסך פחחות של אבא שלו'"

לאחר מכן עמרם הוסיף תיעוד בוא נכתב: "הוא התנהג בצורה שהיא אלימה מילולית. איים שיפגע בי ירצח אותי ישרוף לי את האוטו. ויש עליו סיפורים שכבר הרים יד על בחורות. כיבה עליהן סיגריות. סטר להן. היינו גרים ביחד. היה מתנהג כמו בהמה והעפתי אותו. חולה נפש. באמת שכואב לי על נסרין כי בן אדם שהרים יד על בחורה פעם אחת בחיים שלו ועוד במקרה שלו כמה פעמים הוא ישאר אלים לנצח".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן