אתם לא תאמינו איך סיימון לבייב הרוויח 160 אלף דולר ב-48 שעות!!!

סיימון לבייב הרוויח 30 אלף דולר ובנוסף קיבל כסף על ראיון ראשון בחו"ל. כל זה קרה בתוך שלושה ימים רק עבור ברכות שצילם עבור מעריצים – מקובל או שגוי?

אתר הרכילות tmz דיווח כי סיימון לבייב הרוויח 30,000 דולר בתוך שלושה ימים עבור ברכות שצילם. על פי הפרסום בחו"ל אחד האתרים מציע ברכות של לבייב בתמורה ל-200 דולר עבור ברכה אחת בלבד ולפי הדיווח הוזמנו 150 ברכות. בנוסף עבור ראיון שלו בלעדי קיבל 60 אלף דולר וכבר הספיק לחתום בסוכנות ייצוג ולהתחיל לכתוב ספר על חייו

התגובות בחו"ל קטלו אותו :"אני אומרת שיש אנשים מאוד טיפשים ואחרי זה מתפלאים שהוא משיג סוכנת ורוצה להפוך לכוכב. זה כבר לא משנה מה התוכן, העיקר שיש לו מלא עוקבים וזהו, בסרט של החיים שלו, הוא בהחלט קיבל את האוסקר שלו".

גולש אחר כתב: "נורא פשוט נורא. אני באמת לא מבין מי הדביל שחושב שזה מצחיק או מגניב, אבל תכלס עצם העובדה שאנחנו מגיבים פה יגרום לעוד מקרים כאלה לקרות, הרי אנחנו אלו שמאכילים את המפלצת. ולא, המפלצת היא לא סיימון (או איך שהוא רוצה לקרוא לעצמו היום) אלא מי שדואג לדחוף לנו אותו שוב ושוב לפרצוף ואנחנו מספיק מטומטמים בכדי להגיב ולהציג את מורת רוחנו כל פעם מחדש".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן