יהודה לוי לא מפסיק לבכות! נחשף החבר החדש החתיך של שלומית מלכה!!!

האם אלישע בנאי הוא בן הזוג המסתורי החדש של שלומית מלכה, האקסית של יהודה לוי? במהלך השקת קמפיין אופנה הוא נשאל האם יש סיכוי שיעשה מהלך בנוגע אליה

לפני תשעה חודשים, נפרדו אלישע בנאי והחברה שלו לאחר עשור. לאחרונה, הוא מספר, הרגיש צורך בהגנה. במהלך השקת קמפיין אופנה הוא נשאל האם יש סיכוי שיעשה מהלך על שלומית מלכה והגיב: "אין תגובה. מה זה מוב על שלומית? אני לא עושה מובים". אגב, גם שלומית מלכה נשאלה האם היא מתחילה עם גברים וענתה ש"יש סיכוי. לא עשיתי את זה לאחרונה אבל לא נבע ממני".

עוד אומר אלישע בנאי: "אני לא רוצה בכלל לדבר על דורית רבליס ושלומית מלכה, אני לא מצליח לעמוד לידן מרוב שהן יצורים מדהימים. ואז הביאו אותי, כדי שאנשים יגידו: 'תראו אותו, הוא לא הכי משהו, אנחנו כמוהו, אנחנו יכולים ללבוש בגדים כמוהו'. שמו אותי בשביל לגרום לאנשים להרגיש סבבה".

לאחרונה אגב הוא נכנס לסטודיו לקעקועים של חברו הטוב אור קנטור, ויצא ממנו עם יגואר מקועקע על זרועו השמאלית. "היה רגע שהייתי זקוק לחיית קסם שתשמור עליי", הוא מודה בטון מהורהר ושברירי שמלווה את הריאיון, ושמגיע בהפתעה ממי שהכריז על עצמו לא אחת שהוא "מאדרפאקר". האם נראה אותו בקרוב אוחז את ידה של שלומית?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן