מעלי אקספרס? מעיין אדם שוברת שתיקה וחושפת את האמת על הגזל בו אושמה

כתב ישראל היום חשף שמעיין אדם קנתה עגילים ותכשיטים בכמה עשרות שקלים ומכרה במאות. מה היה לה להגיד בנושא , בדיוק בתקופה שהיא מככבת בימים אלו ברוקדים עם כוכבים?

הכתב ערן סוסיה חשף לפני חודש – מעיין אדם השיקה ליין תכשיטים שנבחרו על פי טעמה האישי אבל ברשת לעגו לה שאלו מוצרים שיש בעלי אקספרס. זה קרה אחרי שגולשים  ברשת הבחינו שהתכשיטים שמעין אדם משווקת זהים לאלו שנמכרים באתרים סיניים  במחיר מוזל הרבה יותר.

לדוגמה, צמיד שנמכר אצל אדם ב-279 שקלים, נמכר בעלי אקספרס ב-17 שקלים. הטוקבקים צלבו אותה והיא מיהרה להגיב: "אני מאוד בצער שהצליחו לגרום לאנשים להאמין שמה שרואים בעלי אקספרס זה התכשיטים של MADAM. אני מתביישת שמישהו בכלל חושב ככה או מאמין שאני מסוגלת לקנות בכמה שקלים ולמכור ככה".

מעין אדם התראיינה כעת וסיפרה מה זה עשה לעסק שלה: "היו מכירות יפות מאד בזכות הכתבות. אני לא חושבת שמישהו מנסה לפגוע לי בפרנסה. זה לא אותו התכשיט, גם אם זה נראה בדיוק אותו הדבר. גם גוצ'י יש אחד לאחד בעלי אקספרס, אבל אף אחד לא חושב שגוצ'י קני בשני שקלים ומוכרים בשני מיליון. MADAM הם תכשיטיים איכותיים שעברו ציפוי מחדש ובקרת איכות. יש אחריות לשנה".

עוד חשפה: "אני אתן אחריות לשנה על זבל שמגיע מאתרים סיניים? אתן צריכות לסמוך עלי. אני יודעת איך זה נראה, אני יודעת שזה יכול להיות מרגיז, לא באתי לעשות כסף על הגב שלכן. כל מה שאני מבקשת מכן פעם אחת זה שתסמכו עלי שמה שאומרים לכן זה לא נכון, גם אם זה ממש נראה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן