שמעתם?! נשבר הלב לספר… איתי לוי לא מפסיק לבכות בגלל אמא שלו…

איתי לוי הגיע להופעה של הזמר הטורקי איברהים טטליסס ולא האמין שהוא יעלה לבמה לשיר ביחד עם האומן הגדול. הוא משחזר: "לא הרגשתי את הרגליים. אזכור את זה לכל החיים"

הזמר הטורקי איברהים טטליסס ידוע גם כאישיות טלוויזיונית תוססת ומנחה את התוכנית " İbo Show" בטלוויזיה הטורקית. הוא בנה את עצמו כאיש עסקים שבבעלותו תחנת טלוויזיה, בתי מלון, חברות הפקה וחברת אוטובוסים. בסף השבוע הוא הזמין את איתי לוי לשיר אותו.

הזמר הישראלי התרגש מאד: "כבוד גדול בשבילי לעלות על הבמה באיסנטבול עם זמר גדול כמו איברהים טטליסס, מי שהוא חלק מפסקול חיי. טסתי עם חברים לחופשה באיסטנבול. כשהגענו גילינו שאיברהים מופיע באותם ימים – בלי לחשוב פעמיים התארגנו ונסענו להופעה. כשהגענו למקום, אנשיו, שנורא אוהבים את ישראל ומחוברים אליה, דאגו להושיב אותנו בשולחן בשורה הראשונה. הכי דאגו לנו וקיבלו אותנו יפה".

עוד אמר: "מודה שזה ריגש אותי כמו ילד קטן. ואז בהמשך הערב הוא קורא לי לעלות לבמה לשיר איתו. הרגשתי שאני לא מסוגל לעמוד על הרגליים מרוב התרגשות, באמת לא הרגשתי את הרגליים, אבל זה רגע שלא יחזור על עצמו, איברהים הגדול מזמין אותי לבמה, מי יכול להגיד לזה לא?! אז בכוח הרמתי את עצמי ועליתי לבמה. וזה היה רגע שלא אשכח בחיים. אני מרגיש שאני בחלום, לא מאמין שזה קרה לי. זה חלום שלא האמנתי שאני אגשים אותו, מודה לבורא עולם על זה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן