דרמה וטלטלה בערוץ 13 – מיכאל בן דוד נציג ישראל לאירויזיון פרש מהתחרות!

חוסר שביעות רצון בקרב מיכאל בן דוד בכל הקשור להתנהלות המקצועית של העוסקים במלאכה לקראת המסע שלו לתחרות השירה הבינלאומית – האם הוא ישבור את הכלים?

מיכאל בן דוד הודיע לגורמים המקצועיים בכאן 11 כי אם הדברים לא יסתדרו, הוא יוותר על הזכות שניתנה לו לייצג את ישראל באירוויזיון. מדובר במכה אנושה עבר תאגיד השידור ומאחורי הקלעים מתחוללת דרמה של ממש בנושא הבלתי פתור הזה. הטענה המרכזית בסביבה של מיכאל היא תחושת חוסר רצינות ותקציב קטן להפקת השיר הרשמי שלו. מיכאל אף ציין בשיחה עם בני משפחה שראה פרסום שמחפשים אנשים שישתתפו בקליפ הרשמי של ישראל אך ללא תשלום..

אז האם מיכאל יוותר על הזדמנות הגדולה לייצג את ישראל באטליה? כרגע מדובר רק בלחשושים בתעשייה אבל שום דבר לא רשמי. הכל החל כאשר נוצרה חוסר שביעות רצון בקרב מיכאל בן דוד בכל הקשור להתנהלות המקצועית של העוסקים במלאכה לקראת המסע שלו לתחרות השירה הבינלאומית – האם הוא ישבור את הכלים? גורם בהפקה אמר לוואינט: "מיכאל בא מכל הלב לתחרות, אבל אם הוא מבין שיש פוליטיקות, שמונעות ממנו את הזכות לייצג את ישראל בכבוד, הוא לא יילך לשם כדי לבזות את הדגל".

החלטה סופית טרם התקבלה מצידו של מיכאל בן דוד אבל מכאן 11 נמסר: "מיכאל בן דוד עובד במרץ בימים אלה על הכנת הנאמבר לאירוויזיון ועל צילומי הקליפ הרשמי, ומתכוון לייצג את ישראל בכבוד על במת הזמר הגדולה בעולם".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן