הלם בביצה! מה קורה בין עדן בן זקן לעדן חסון ???

עדן חסון ועדן בן זקן העלו טיקטוק משעשע לרשת בו הם נראים מרקדים בתנועות מצחיקות – הוידאו הפך לויראלי וזכה למאות שיתופים ומחמאות על הפעילות של שני הזמרים המצליחים

עדן חסון ועדן בן זקן הפכו בשנים האחרונות לשניים מהאמנים המובילים במוזיקה הישראלית בזכות עשרות הלהיטים שהוציאו. עדן בן זקן כבר מספר שנים מצליחה למלא אולמות ופארקים והעליה של עדן חסון לא משאירה מקום לספקות בכל הנוגע להצלחה שלו.

עתה העלו השניים טיקטוק משעשע לרשת בו הם נראים מרקדים בתנועות מצחיקות – הוידאו הפך לויראלי וזכה למאות שיתופים ומחמאות על הפעילות של שני הזמרים המצליחים. בכלל נראה כי הדואט האחרון שלהם קצר שבחים נאים לאחרונה ונראה שזאת רק תחילת הדרך.

למה? כי בקרוב עדן ועדן צפויים לצאת לסיבוב הופעות משותף בארצות הברית ואחרי שבוע מטורף בו התבשרו עדן בן זקן ועדן חסון כי זכו בענק בסיכומי השנה של אפל מיוזיק, ספוטפיי ויו טיוב, שני ענקי המוזיקה מאחדים כוחות חוברים יחדיו לדואט משותף הנקרא "פילטרים יפים" על הבמה בלייב. עדן ועדן הם כנראה שני הזמרים הכי מושמעים בשנה האחרונה בישראל. אז איך חוגגים הישג כזה? עם שיר מושתף כמובן, וכדי להשלים את התמונה הם גייסו כמה מהכותבים הכי מוכשרים היום בארץ.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן