נציגת ישראל לאירוויזיון – עדן אלנה זרקה את יונתן החבר שלה אחרי שנתיים

הזמרת ונציגת ישראל באירוויזיון 2021 עדן אלנה  ובן הזוג שלה יונתן גבאי נפרדים אחרי שנתיים וחצי של זוגיות – כל הפרטים על המשבר הגדול בין השניים ועל ההחלטה של עדן בידיעה הבאה

רק לפני חצי שנה עדן ויונתן עברו לגור ביחד ונראה כי המהלך הזה שלהם לא הבשיל מאחר ושישה חודשים מאוחר יותר יצאה הודעה רשמית כי הם נפרדים ומפרקים את הבית. למזלה של עדן יש לציין זה קרה לפני החתונה כך שהיא לא הפסידה יותר מדי.

מתברר כי לאחרונה הדברים לא הלכו כמתוכנן והם החליטו לפרק את החבילה. כידוע, מי שתמך בה מאחורי הקלעים לכל אורך הדרך הוא החבר הצמוד שלה יונתן גבאי, בן זוגה לשעבר היא בת 21 והוא בן 27, אך פער הגילים לא מנע ממנו לעקוב אחריה באינסטגרם ולפנות אליה בהודעה אישית. אחרי כמה לייקים והתכתבויות ברשת החברתית, השניים נפגשו.

על הקשר שלו עם עדן אמר בעבר: "יש לנו עוד כמה שנים טובות לפני חתונה אז יש עוד זמן לזה… בינתיים אני נהנה ממה שיש לנו עכשיו״. אלנה נולדה בשנת 2000 בירושלים וכיום היא מתגוררת עם אמה בקרית גת. הוריה עלו מאתיופיה והתגרשו כשהיתה תינוקת. רוב חייה גדלה כבת יחידה לאם חד־הורית. בצעירותה למדה בבית ספר דתי ובתיכון כבר עברה למגמת תיאטרון. לפני כשלוש שנים זכתה בתוכנית "אקס פקטור", מה שהפך אותה אמש לישראלית הראשונה שזוכה פעמיים בתוכנית ריאליטי.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן