עינב בובליל בשמלה חושפנית במיוחד לצד בעלה – הגולשים הפצצו אותה בתגובות זועמות

עינב בובליל העלתה פוסט הכולל וידאו קצר שלה עם שמלה לבנה חושפנית במיוחד – איך הגולשים ברשת קיבלו את זה? ומה הייתה התגובה שלה לטרפת סביבה?

מקבץ של ביקורות מצד עוקביה היותר שמרניים של עינב בובליל גרמו למיני סערה ברשת והכל בגלל שמלת מיני אחת שהייתה לדעתם שקופה מדי. הדיירת לשעבר העלתה וידאו בו היא נראית בשמלה לבנה לא צנועה וברשת לא הבינו איפה הכבוד שלה נמצא. קבלו חלק מהתגובות נגדה.

גולשת ציינה: "מצטערת אבל את עובדת על השם בעניים יש גבול. תורידי את השמלה וזהו בשביל זה רזית ככה? השם ירחם איזה חינוך את נותנת לבנות שלך. קצת צניעות לא תזיק לך כביכול את בעלך ואת הערכים שלו ושלך תכבדי אותו בלבוש צנוע ותהיי דוגמאות לבנות שלך חבל…. את באמת מאד נחמדה".

לאחר מכן היו כאלה שהגנו עליה: "תגובות מכוערות של נשים קטנות ! היא אישה הכי מיוחדת שהכרתי בעולם , בהכל! הלוואי ולכל המעירות והלשונות הרעות שיש פה שתלמדנה לכבד , הייתן רוצות להיות להיות עשירית ממנה , היא תלבש מה שנוח לה ותעשה מה שטוב לה , ובן פורת יוסף בעלה אוהב ומכבד אותה כמו מלכה ! ואם לו זה לא מפריע ; למה לכן זה אמור להפריע ,???? אם אין משהו טוב לאמר , לא חייב להגיב , אהבת חינם , זה בחינם"

עוד אחת הוסיפה: "קוראת כאן את חלק מה תגובות של צניעות ולכבד … מי אתן שתחליטו עבורה מה מכבד או מה פחות צנוע שכול אחת תתלבש ותעשה מה שמוש. לה טוב מה שלא מכבד פה זה התגובות עינב זה יפה לך ואת מהממת".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן