חשיפה! ככה נראה הילד החתיך והסודי של סנדי בר מ"רוקדים עם כוכבים"

עם גנים כאלה, לא מפתיע שיצא לאחד מזוגות העבר של הביצה המקומית, בן כל כך חתיך. הכירו את הנער הלוהט ליאם אבני – בנם המשותף של סנדי ואדי שמככבים על המסך בימים אלה

הוא רק בן 17 ויש לו ייחוס משפחתי נודע בביצה ועם נתונים כמו שלו, אל תתפלאו שהוא ילך בקרוב מאד בדרכם של הוריו המפורסמים. הכירו את ליאם – בנם של שני מפורסמים גדולים בתעשייה – צמד השחקנים סנדי בר ואקי אבני ועם הורים כמו שלו, אין פלא שהתפוח לא נפל רחוק מהעץ היפה.

לאורך השנים, ליאם אבני לא התלווה עם הוריו לאירועי השקות מתוקשרים, הוא שמר על עצמו או נשמר על ידי הוריו, הרחק מאור הזרקורים. ליאם נולד בנובמבר 2004 באל איי, עוד כשסנדי בר ואקי אבני היו כוכבים מסיביים בארץ. אז הם עוד ניסו את מזלם מעבר לים בקריירה בינלאומית. בגיל 4 הוא עלה לישראל וכעבור זמן קצר הוריו התגרשו ונפרדו.

לאור העובדה שהנער לא מרבה לשתף תמונות ברשת החברתית אינסטגרם אתם זוכים לקבל פה הצצה. יש לציין כי ליאם נולד כשבני הזוג התגוררו בחו"ל. כאשר הוא היה בן 4 הם חזרו ארצה – נראה כי שילוב הגנים של שניהם יצר תוצאה מוצלחת, ועכשיו הוא יעקוב אחרי ההורים שלו מול המסך ויראה מי יגיע רחוק יותר.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן