אילנית לוי ואלירז שדה משחררים הודעה דרמטית: "זה הדבר המצמררר שקרה לתינוקת שלנו אריאה"

אחרי שכיכבו יחד בסדרת טלוויזיה ובפרסומת, אילנית לוי ואלירז שדה ממשיכים לתעד כל רגע בחיים שלהם ובסוף השבוע העלתה הדוגמנית פוסט שמתעד מה עשו כולם ביחד ביום המשפחה – ומה קרה לאריאה הקטנה והמתוקה?

אומנם יום המשפחה היה לפני שבועיים אבל אילנית לוי ואלירז שדה דאגו לציין אותו בסוף השבוע החולף. אז אחרי אחרי שכיכבו יחד בסדרת טלוויזיה ובפרסומת, אילנית לוי ואלירז שדה ממשיכים לתעד כל רגע בחיים שלהם ובסוף השבוע העלתה הדוגמנית פוסט שמתעד מה עשו כולם ביחד ביום המשפחה בחדר בריחה משעשע במיוחד.

כל המשפחה חגגה – אלין גולן, אלין גולן ואריאה שדה הקטנה. בפוסט שהיא העלתה כתבה אילנית: "מה זה משנה? העיקר שעשינו זאת ואפילו בהרכב מלא, פלוס חברים של הילדים כי אצלנו הם חלק בלתי נפרד מהבית. ולא רק שעשינו זאת, אלא כולם נהנו בטירוף, יחד. היינו בחדר בריחה- צחקנו, אותגרנו, זחלנו, האכלנו וכמובן שגם ניצחנו בסוף, (50 דקות ופתרנו את החדר, סתם מציינת לא בשביל משהו)".

עוד כתבה: "בלי תלונות, השתעממויות או משפטים של כמה אנחנו זקנים בשבילם. יבינו אותי כל ההורים למתבגרים. אומנם אני זאת שהענקתי את המתנה אבל המתנה הגדולה באמת היא שלי,אתם! והזמן איכות שלנו יחד! תודה לכם משפחה שלי, שאתם שלי. ותודה שהכרתם לי עולם שלם של מתנות וחוויות מושלמות. היה וואו".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן