אנה זק זורקת פצצה על דוד דביר: "סבא מגעיל וממורמר"

דוד דביר אמר אמש בראיון לסדרת רשת כי הכוכבות של ימינו הם פופ גימיק. אנה זק לא אהבה את זה והחליטה שלא לשתוק לו – האם הוא יגיב לה בחזרה?

דוד דביר התראיין אמש ודיבר על אנה זק: "הייתה לי שיחה איתה פעם. לא נעים לי, עוד ארבע שנים ישאלו 'מי? מה? איך?'. גם נועה קירל אותו דבר, זה מן גימיקים כאלה. מה הן זמרות בכלל?". אנה זק לא אהבה את הדברים שלו והעלתה פוסט נוקב.

היא כתבה: "היי דוד דביר היקר, בדיוק צפיתי אתמול ב'רוקדים עם כוכבים' ומאוד נהנתי לראות אותך שופט בתחום שזורם לך בעורקים, ואתה כל כך טוב בו – הריקוד", פתחה את הסטורי שלה, "אנה, שיושבת ממש לצידך אמרה משפט שמאוד התחברתי אליו "אני מעריכה עבודה קשה בדרך למטרה הרבה יותר מכשרון מולד. השירה וכל עולם המוזיקה זו התשוקה שלי מילדות, אני חיה ונושמת את זה, ובעיקר חולמת על זה ללא הפסקה".

עוד כתבה: אולי לא נולדתי עם הטכניקה הנכונה ולא תמיד ידעתי איך להשתמש בקול שלי. אבל עבדתי ימים ולילות בשביל זה, חקרתי, ונעזרתי בכל מה שרק יכולתי כדי לדייק את היכולות שלי. והיום! אני גאה להגיד שבזכות עבודה מאוד קשה אני שמחה ליצור מוזיקה שעושה טוב לאנשים על הלב. אני מאחלת לכל ילדה שחולמת כמוני להגשים את עצמה, לעבוד קשה בעבור זה ולהגיע להישגים שהיא חולמת עליהם ושאף אחד לא יעז לזלזל בה ולהוריד לה את הביטחון כי אנחנו יכולים הכל אם רק נרצה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן