"יכנס לכלא ל-6 שנים" – אייל גולן מסתבך שוב עם החוק אבל הפעם זה הסוף שלו

המוניטין של אייל גולן יורד? הזמר הצעיר מ"אקס פקטור" החליט להגיד לגולן "לא" ובחור בייצוג של החברה שמייצגת את סטטיק ובן אל, מרגי, אגם בוחבוט ועוד

אייל גולן שוב מסתבך עם החוק? הזמר הצעיר וכוכב הטיקטוק, עילאי אלמקייס שקיבל במה מרכזית בעונה האחרונה של "אקס פקטור" ששודרה בערוץ 13, ניהל בשבועות האחרונים משא ומתן עם אייל גולן ואנשיו בחברת ההפקות "ליאם הפקות", אבל בסוף, עשה פניית פרסה. אלמקייס החליט להצטרף לגאגא בוקינג של יואב גרוס ואורון כלפון, ולמעשה סירב להצעה של גולן והחברה שלו.

הזמר הצעיר והמבטיח בן ה-17 יצטרף לשורת טאלנטים ארוכה בגאגא בוקינג, שכוללת את סטטיק ובן אל, מרגי, אגם בוחבוט, שחר סאול ועוד. כזכור, רק בינואר האחרון, אירח גולן את אלמקייס באחת ההופעות שלו, ועשה לו כבוד גדול. ככל הנראה זה לא סיפק אל הזמר הצעיר, שהעדיף ניהול אחר של הקריירה שלו, על ידי גרוס וכלפון, ולא על ידי גולן ואנשיו.

לפורטל עומרי חיון נודע שההחלטה הזאת לא להיות מיוצג בחברה של אייל גולן הולכת וגדלה אחרי הפרישה מהסוכנות של נסרין קדרי ואיתי לוי וגם סירוב של קרן פלס להקליט שיר של גולן עם רביב כנר מ"הכוכב הבא" וגם הזעם ברשת על מירי מסיקה ששקלה להקליט דואט עם אייל. אלמקייס הפך לכוכב גדול בעיקר בזכות הטיקטוק, והעובדה שביצע קאברים מוצלחים מאוד לכמה להיטים גדולים. יש לו כבר למעלה ממיליון לייקים באפליקציה הפופולארית וכ-50 אלף עוקבים. בעקבות ההצלחה שלו, הוא השתתף גם בתוכנית אקס פקטור.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן