בר רפאלי שוברת שתיקה וחושפת את האמת על אסי עזר והתלונה נגדו במשטרה

קרולינה למקה ברלין בישרה השבוע על תחילת הקיץ ביום חורפי מאד דווקא- מה הם עשו? שלחו את בר רפאלי ואסי עזר, הפרזנטורים של מותג המשקפיים קרולינה למקה ברלין, לסט צילומים

השניים הצטלמו לקמפיין השמש לקולקציה חדשה וטרנדית במיוחד לקיץ 2021 ואתם מוזמנים ביום סוער במיוחד לצפות בתמונות קייציות מסט הצילומים. אז כן , למרות הטמפרטורות הנמוכות בחוץ ואולמות הארועים שעדיין צריכים תו ירוק, נבחר הלוקיישן של הנגב. במהלך הצילומים נשאל אסי עזר על התלונה במשטרה נגדו של יהודה נהרי וגם על הטענות ואמר שהכל שקר אחד גדול.

שם, הטמפרטורות היו גבוהות דווקא, ותואמות לאווירת הקיץ שהיתה על הסט. לאחר שכל הצוות על הסט כולו בלי יוצא מן הכלל עבר בדיקת קורונה בכניסה לסט הצילומים עם תוצאות מיידיות, הכל היה מוכן לצילומי הקיץ של קרולינה למקה ברלין ,בלבוש תואם וכמובן משקפי שמש תואמים לכל מראה ולכל סגנון.

אז אמנם החברות בין אסי עזר לבר רפאלי אמנם הסתיימה בטונים צורמים לפני שנים, אך כעת נדמה כי השניים נהנים מתשומת הלב שיש סביב הסולחה שעשו לפני שנה וחצי. אסי נבחר להיות מי שיוביל לצד רפאלי את הקמפיין החדש של מותג משקפי השמש "קרולינה למקה" ואף היה זה שעמד לצידה בסרטון בו הודיעה על הריון שלישי ומרגש.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן