שערוריה בגמר "אקס פקטור" – מתברר שאלי עבר את מיכאל בנקודה – מה תגובת ההפקה?

הנציג הישראלי לאירוויזיון 2022 הוא מיכאל בן דוד כך נקבע בסיומו של גמר ה"אקס פקטור לאירוויזיון" ברשת 13 אבל דרמה לא קטנה התחוללה שם רגע אחרי ההכרזה

רמאות בגמר אקס פקטור? הניצחון הוענק למיכאל בן דוד עם 214 נקודות, בפער של נקודה אחת בלבד מול אלי חולי שקיבל 213 נקודות, ובמקום השלישי ענבל ביבי עם 173 נקודות. הצופים בבית העניקו 118 נקודות למיכאל בן דוד, 95 נקודות לחולי, 87 נקודות לענבל ביבי; השופטים העניקו את מירב הנקודות לחולי – 58, למיכל בן דוד 50 ולביבי – 42; הוועדה המקצועית העדיפה גם היא את חולי עם 60 נקודות, העניקה לבן דוד 46 נקודות ולביבי 44.

אז האם אלי עקף את מיכאל בנקודה והוא היה צריך לזכות? המנחה לירון ויצמן הכריזה שיש לו 96 נקודות בטעות וכאן הייתה בעיה גדולה לו הייתה צודקת. לירון הגיבה בחשבון האינסטגרם שלה לתקרית: "היה כל כך הרבה בלאגן על הבמה ברגע הזכייה של מיכאל, זה היה כל כך דרמטי – צרחות, קהל, שופטים, בלאגן – ואמרו לי באוזן 95 נקודות ואני אמרתי 96 נקודות. מה המסקנה? שאם יש לך רעש מטורף באוזן ומיליון אנשים בראש ואת לא באמת שומעת מה אומרים לך באוזנייה – אולי עדיף שתסתמי. אז גם אני למדתי משהו מהגמר הזה. זה 95 נקודות, מיכאל בן דוד הוא הזוכה".

בהפקת "אקס פקטור לאירוויזיון" הודיעו רשמית כי "התוצאה שהוצגה על המסך היא הנכונה. בשקלול הקולות מיכאל בן דוד הוא הנציג הישראלי באירוויזיון.

מיכאל בן דוד מסר: "זה מוקדש לכל מי שאי פעם הרגיש שאין בשביל מה לקום בבוקר והרגיש שהוא חסר תועלת. אין חוקים לכלום, רק לסמוך על עצמנו והכל זמני. להמשיך לדמיין ולעבוד".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן