הלם! הצל הפסיד בבית המשפט ונדרש לשלם 40 אלף שקל

הצל נדרש לשלם לאדם שמחויב על שידול לגרימת פרסום לשון הרע ויאלץ לפצות ב-40 אלף שקל וב-150 אלף שקל גולשת שביקרה את משפחת אזריה – איך הוא יצא מזה?

עו"ד גיא אופיר שמייצג את הבחורה העלה פוסט בו הוא מגולל את הסיפור בו הראפר הפך לאדם שמחויב על שידול לגרימת פרסום לשון הרע ויאלץ לפצות גולשת שביקרה את משפחת אזריה. הוא  כתב בפוסט בפייסבוק: "לפני מספר שנים, לקוחה של המשרד פרסמה פוסט בפרופיל האישי שלה, בו היא ביקרה בלשון חריפה את אלאור אזריה ואת בני משפחתו. (הצל) the shadow (יואב אליאסי), פרסם את הפוסט של הלקוחה אצלו בדף, וקרא למאות אלפי עוקביו לתקוף את הדף העסקי שלה".

עוד כתב: "תכנסו לדף שלה ותפרגנו באיזה תגובה מהלב ואיזה כוכב בודד שידעו איזה נשמה טובה עומדת מאחורי האוכל שהיא מוכרת". הפרסום של הלקוחה היה אצלה בפרופיל האישי, לא בדף העסקי שלה, ולא קשור לעסק שלה, אולם אליאסי לא הפנה את עוקביו להגיב לפוסט, אלא לתקוף את הדף העסקי שלה בביקורות שליליות. בביהמ"ש השלום חויבו עוקביו של הצל בפיצויים ללקוחה, והתביעה נגד אליאסי נדחתה, לאחר שטען כי "אין דבר כזה האריות של הצל", וכי הוא לא שידל את עוקביו להתחזות ללקוחות ולפגוע בעסקה של הלקוחה".

עורך דינו של הצל מסר: "נדמה כי הרצון לזכות בלייקים ומחוות ברשתות החברתיות מעוות את המציאות משפטית נשוא ההליך מול דרוקר. מרשי ניצח בבית המשפט השלום וההליך התהפך בבית המשפט המחוזי במובן זה שפסק הדין הכריע בצורה שגויה לטעמנו שיואב עבר על עוולת השידול. טענות כגון הסתה ושאר ירקות מנותקות מכל מימד אפשרי ומהוות דיבה לכשעצמן. בעתיד יוגש ערעור לבית המשפט העליון שידרש להכריע מפורשות אם לצל יש אחריות על אחרים?! איננו עוסקים ברכילות זולה. המשך יבוא".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן