מזל טוב! נתן גושן ואשתו בהריון ראשון – אבל אז התרחש אירוע דרמטי

נתן גושן הגיע לאירוע בירושלים כדי להופיע בהתנדבות יחד עם אביתר בנאי וישי ריבו לטובת המדרשה בה הם לומדים, "מדרשת זיו" שנחשבת למדרשת הסלבס ובין תלמידיה תמצאו גם את אמיר דדון וחנן בן ארי הזמרים. גם אשתו הייתה שם עם בטן בולטת – הם בהריון!

הזמר נתן גושן ואשתו לירון אלביליה מצפים לבייבי ראשון ואמש הם נכחו באירוע בירושלים כדי להופיע בהתנדבות יחד עם אביתר בנאי וישי ריבו לטובת המדרשה בה הם לומדים, "מדרשת זיו" שנחשבת למדרשת הסלבס.

כידוע, הזוג האהוב נישא בחודש מרץ 2020 בחתונה מצומצמת בנוכחות משפחה וחברים קרובים בלבד בה הרב יגאל כהן קידש וחנן בן ארי ליווה בשירה. כזכור, גושן בן ה-34 ואלביליה בת ה-21 התחתנו לאחר מספר חודשים של מערכת יחסים שהחלה בשידוך.

הזמר וחברו הטוב של גושן, חנן בן ארי, ליווה את הזוג הטרי עם הנגן הצמוד אליו, ומי שגם ביים את הקליפ הטרי של גושן, יעקב אסרף. גושן שיתף בעבר כי הוא מקורב מאוד ליהדות והמסורת. הזמר ביקר באומן, בקברו של רבי נחמן מספר פעמים, והוא מנהל אורח חיים דתי, לומד תורה ושומר שבת. אמש הוא הוציא קליפ מיוחד לשיר "נחכה לך" של ישי ריבו ונתן גושן ומשפחות נפגעות טרור מעמותת משפחה אחת.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן