שבת עצובה: מה, לא שמעתם מה קרה לזמר בועז שרעבי???

שני צופים שהגיעו להופעה של הזמר צעקו לעברו: "תביאו, תביאו לו הליכון, הזדקן הבחור". איך הרגיש בועז באותו הרגע? ומה היה לו לומר בסיום ההופעה לקהל ואחר כך ברשתות?

בועז שרעבי הושפל במהלך הופעה שלו. הסופרת מרסל מוסרי חשפה את המקרה בפוסט שהעלתה בנושא: "אני רואה את בועז יורד ממדרגות חדר האומנים, לאט, קצת מבוגר, לא רואה הכי טוב ונעזר במנהל שלו. אני מסתכלת ולא מסתכלת. מצד אחד לא רוצה להביך ומהצד השני דואגת לו. הוא מברך את הקהל בהתרגשות רבה ומודה להם על שהגיעה למרות הכול ופוצח בשירה".

"כשהוא סיים את השיר, הוא נעמד כדי להשתחוות לקהל ולהגיד איזה דבר לאחד הנגנים שלו. שני בחורים ישבו מאחוריי, לא הבחנתי בהם עד לאותו רגע מזעזע בו צעק אחד מהם: 'תביאו לו הליכון, הזדקן הבחור'. אישה אחת סיננה לעברו 'זה כל כך לא יפה', חבר שלו הניח יד עליו והשתיק אותו. ראיתי שבועז שמע, ראיתי שפזל לכיוון, ראיתי את אחד הנגנים שלו מסתכל בבוז אל החלק ההוא בקהל והשפלתי את ראשי".

היא סיכמה: "הוא הסתכל בדיוק אל אותו החלק הרקוב בקהל ואמר: 'אני אוהב גם את מי שלא אוהב אותי, כבר הודיתי לכם קהל יקר שלי על זה שבאתם?'. הקהל מחא כפיים סוערות. אתם מבינים? קחו לו את הכושר, את הראייה, את הבריאות, אבל לא את הכבוד העצמי".  גם שרעבי עצמו הגיב בעמוד הרשמי: "כל הכבוד על הרגישות, תודה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן