גל גברעם: "שי אביטל סמס לי והתקשר אלי ואיים להפיץ סרטון שלי ללא בגדים"

בשיחה שערכה דיברה הדוגמנית על הסטטוס שלה בפרשת שי אביטל: "אין דבר שאני מצפה לו יותר מאשר לראות את שי שב לארץ, עומד לדין ומתעמת איתי. אני לא מפחדת ממך יותר, שי אביטל".

גל גברעם מחכה לשובו של שי אביטל ואלינור שחר, סוכנת הדוגמניות והמנהלת האישית שלה מסרה: "נדהמנו לגלות על פעילות של סוכנות בישראל בניהולו של שי בשלט רחוק. סימן השאלה שמרחף מעל הפרשה המחליאה הזו היא מי נלוז מספיק להמשיך לשתף איתו פעולה. אנחנו כבר לא מופתעים מעזות המצח של שי ומקורביו".

כזכור, גל גברעם, הדוגמנית יוצאת האח הגדול, פרסמה סרטון בו גוללה את היחס המשפיל שקיבלה מהמשטרה כשניגשה להגיש תלונה נגד סוכן הדוגמניות שי אביטל בטענה כי הטריד אותה מינית. גברעם סיפרה שכשהגיעה לתחנת המשטרה והסבירה לשוטר שהמעשה אירע לפני כשנתיים, נשאלה מדוע הגיעה להתלונן רק עכשיו.

"הגעתי לתחנה. באתי לתת את העדות שלי. השאלה שנשאלתי היא 'למה באת רק עכשיו?'. אמרתי לו שמדובר בפרשת שי אביטל והוא הרים טלפון. אחרי שניתק את השיחה אמר שיש חוקרת אחת, וזה ייקח עוד שעה, שעתיים או שלוש. הוא אמר שאנחנו יכולים לחכות או להגיש תלונה מקוונת. משטרת ישראל, אתם צעקתם בכל מקום שפתחתם צוות חקירה מיוחד".

היא פנתה לשר לביטחון הפנים עמר בר לב, ואמרה: "אתה אמרת שנבוא להעיד! קראתם לכולנו לבוא להעיד וזה לא פשוט. אם הייתה מגיעה ילדה, נערה, אישה מהצפון או מכל מקום אחר לתחנה הספציפית אליה ביקשתם שנגיע כדי שתעזרו לנו, והיו שואלים אותה למה באת רק עכשיו, היא הייתה מסתובבת והולכת. כי זו שאלה מגעילה. משטרת ישראל איפה אתם? אתם אמורים להגן עליי, אני חיילת במדינה שלכם. אני משרתת את המדינה, אני נותנת, אני צריכה שיגנו עלי".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן