הצל חושף: "מבקש סליחה – גם אני הטרדתי והוטרדתי"

בפוסט חושפני ביותר, יואב אליאסי שיתף עלה עבר הרעוע שול. הוא כתב בין היתר: "בא לי להקיא מההתנהגות של יואב של פעם"

הצל כתב: "רוצים להבין למה כל סיפורי ההטרדות קורות בעולם הסלבים המקומי והעולמי שלנו? בואו אני אספר לכם את האמת מבפנים. לפני שהודחתי מהעולם הרדוד הזה, הייתי חלק אינטגרלי מזה. משום מה ברגע שאתה מפורסם אתה בטוח שהכל מגיע לך, כולם חייבים לך ואתה מרכז העולם והעולם צריך לכבד אותך. וכשאתה מכיר בחורה הרי אתה חצי אל מה פתאום שפשוטת עם תסרב לך. מה זה לא?!".

"אם אתה הולך למסיבה או למסעדה, מה פתאום שתחכה בחוץ עם כולם? זאת חוצפה! גם אני פעם הייתי כזה, אני מעולם לא כפיתי את עצמי אבל דיברתי בצורה דוחה, לחצתי, כעסתי שאמרו לי לא, אפילו הורדתי בנות באמצע הדרך מהרכב כשסירבו לי. הכל כדי לנפח את האגו המסריח שלי. התגאתי בכמות הכיבושים שלי. כמו אמרתי חצי אל. עוד ציין: "בא לי להקיא מההתנהגות של יואב של פעם! בתור אבא לתיה היום, אם מישהו היה מתנהג לבת שלי כמו שאני התנהגתי לחלק מהבנות, הייתי משאיר אותו בלי שיניים בפה.  אבל ככה זה כולם בעולם הזה, גם מי שאומר לכם שזה לא נכון שקרן".

לסיכום כתב: "העולם השתנה. עשיתי דברים שפעם היו נחשבים תקינים והיום לא היו מתקבלים. אודישנים פרובוקטיביים, הייתי שופט בתחרויות חולצה רטובה,  קליפים פרובוקטיביים בצורה חולנית (אני מאמין גדול בזכות האישה לבחור מה לעשות עם גופה אבל אני מדבר רק על עצמי) היום אני מכה על חטא. מודע ונגעל ממי שהייתי ועושה הכל לתקן בשביל העתיד של הבת שלי".

צילום: פלאש 90

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן