אזהרה צפייה מגיל 18! תמונות לוהטות של אלין כהן נחשפו!

אלין כהן מחזיקה בוותק מרשים בענף האופנה והיופי ואחרי שהיא התגברה על החשיפה שהגדילה את שפתיה, היא החליטה להעלות תמונות נועזות שלה עם טופ בלבד. מה דעתכם?

אלין כהן לוהטת: אחרי הפרשיות עם אמא שלה והכיכוב בסדרה אבאלה, עכשיו היא יוצאת לרך חדשה ובדרך לדגמן. היא החליטה להעלות תמונות נועזות שלה עם טופ בלבד ונראה שהיא בדרך למקום חדש. היא אמרה: "אני מרגישה יפה. אבל לא בכל בוקר כשאני מסתכלת במראה אני מרגישה יפה ומלאת ביטחון. אני מאמינה שלכל אדם ולכל אישה יש גם תקופות של חוסר ביטחון".

עוד אמרה: "אני תמיד משתדלת לקבל את עצמי ולאהוב את עצמי כמו שאני, בכל יום. לא תמיד הביטחון שלי בשמיים ואני מרגישה יפה, אבל אני עובדת על זה ואני לא מחפשת את המושלם אלא את השלם. חשוב לי להיות כנה עם הקהל שלי בנושא הזה. תמיד אהבתי אופנה, איפור וטיפוח. הייתי ילדה מאוד מגונדרת. מגיל קטן מאוד, תמיד רציתי שמלות, עקבים כמו של אימא או סומק ושפתון".

לסיכום ציינה: "אחרי שעברתי תאונה, חיפשתי את מוצר האיפור שיעזור לי להסתיר את הצלקת, ואז הקשר שלי עם עולם האיפור הפך להיות יותר מעוד תחביב. נשמתי איפור בכל דרך אפשרית, זו הייתה הבריחה שלי כילדה. הייתי מחכה להגיע הביתה אחרי בית הספר – להתאפר, להוריד, לנסות וללמוד. בגיל 15, הצלחתי להפוך את התחביב שלי למקצוע, וכך הקמתי את מותג הקוסמטיקה שלי. זכיתי לעסוק בדבר שאני הכי מוכשרת בו, עולם העסקים ועולם הקוסמטיקה. בכל יום שאני עוסקת במה שאני אוהבת, אני נהנית ומרגישה תחושת סיפוק ענקית. אני מגשימה את עצמי בכל יום מחדש ואני מודה על המזל האדיר שקיבלתי מבורא עולם, וכמובן על כוח הרצון וההתמדה שלי".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן