אשתו לשעבר של ניקי גולדשטיין על הזוגיות עם גבר: "ניקי בגד בי והרס את המשפחה שלנו"

בן זוגו בשנה האחרונה של ניקי גולדשטיין הוא אייל שלום. בשנה האחרונה השניים נמנעו מלחשוף באופן רשמי את הזוגיות שנרקמה ביניהם אבל כעת אפשר כבר לספר לכולם

השניים הם חברי ילדות והנשים שלהן היו חברות – רביעייה שהלכה יחד לאורך. בכל אופן, הקומיקאי שנפרד מאשתו אחרי 15 שנות זוגיות חשף את האהבה החדשה בחייו – חבר הילדות אייל שלום, ומודה כי פחד לפגוע בילדיו.

אם לא די בכך הגרושה של אייל שלום הגיבה לפרשה: "אני מחשיבה את עצמי כאדם פרטי שקנאי לחיים האישיים שלו – לרוב אני מתעסקת בתוכן עיסקי של הסטודיו שלי. לא חשבתי להעלות פוסט מהסוג הזה, אבל אני מוצפת בהודעות ולכן אני בוחרת לעשות קצת סדר כי היום כולם יודעים את מה שאצלנו נחשב כבר 'חדשות ישנות'".

"הייתי נשואה לאייל 24 שנים ויש לנו שני ילדים מושלמים. לפני שנה אני החלטתי שהגיע הזמן להפריד כוחות ברמה הזוגית ולכן החלטנו שמתגרשים עם הרבה כבוד והבנה. מלבד היותנו הורים לשני המתוקים שלנו, אנחנו חולקים בייבי נוסף וזה העסק שלנו – סטודיו מצליח לעיצוב פנים. מהרגע הראשון היה ברור לנו שהעסק לא מתפקד, אנחנו שותפים טובים ביחד ו'לא מחליפים סוס מנצח. היחסים בינינו טובים עם הרבה הערכה אחד כלפי השנייה. בעצם נפרדנו כבר לפני שנה וחצי ואתם יודעים מזה רק עכשיו, עבוריו אלו חדשות ישנות. אני בטוב ובזוגיות מדהימה עליה חלמתי – אז אל תדאגו לי".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן