נחשפה סיבת מותו של גיא בלילה יוצר "בני אור" – מנת יתר של סמים קשים!!!

סיבת מותו של גיא בלילה נחשפה: כוחות מד"א ומשטרה שהגיעו למקום מצאו כלי עישון. מאוחר יותר נמצאו על הגופה מדבקות פנטניל, הידועות בשם הרחוב "פנטה 100", ושיירי אבקה לבנה מסוג הרואין או קוקאין

גיא בלילה בן ה-39, יוצר הסדרה "בני אור", נמצא מת בביתו בבאר שבע. נסיבות מותו עדיין נחקרות – מאז עליית "בני אור", שזכתה להצלחה גדולה, עלו ביקורות לגבי השפעתה על בני נוער. כוחות מד"א ומשטרה שהגיעו למקום מצאו כלי עישון. מאוחר יותר נמצאו על הגופה מדבקות פנטניל, הידועות בשם הרחוב "פנטה 100", ושיירי אבקה לבנה מסוג הרואין.

גיא בלילה, תסריטאי ומפיק, יצר את "בני אור" יחד עם שי כנות. הסדרה, שעלתה לשידור בחודש אפריל האחרון, עוסקת בנוער בסיכון ומבוססת על אירועים אמיתיים שהתרחשו ברחוב בני אור בשכונה ב' בבאר שבע. מאז עליית "בני אור", שזכתה להצלחה גדולה, עלו ביקורות לגבי השפעתה על בני נוער, שהובילה, לכאורה, גם לתקיפות שביצעו נערים בהשראת הסדרה.

לפני כמה חודשים הוא התייחס להצלחה: "נראה לי שבעונה הבאה נכניס את 'קזבלן' ו'נשיקה במצ"ח' ועוד כל מיני סרטים. אלה סרטים שיישארו לנצח, וזה מה שכיף בסרטים האלה. לפני כמה זמן אמרתי לעצמי, 'איזה באסה שאני לא במוזיקה'. לכתוב שיר יכול לקחת כמה דקות, אבל לכתוב קולנוע או סדרה זה לוקח כמה שנים. ואז הזכרתי לעצמי שהמדיום של הקולנוע זה משהו חזק, כי סרטים יכולים להישאר לנצח, והמשפטים האלה יכולים להישאר שנים בלקסיקון הישראלי. זה מדהים וכיף".

חבר שלו מספר שראה: "היו סביבו חבר'ה מוזרים, תושבים מהאזור ועובדים במרכז המסחרי הקרוב, שהתעסקו בזה. 'פנטה' נחשב ללהיט בקרב נרקומנים שלא יכולים לקנות סמים יקרים כמו  קוקאין או קריסטל מת', ואין לי מושג אם גיא השתמש בזה או לא, אבל יצא לי לראות אותו עם הטיפוסים האלה. לא הייתי מוכן לזה, אף אחד לא היה מוכן לזה. הם עבדו בכל הכוח על העונה השנייה, גיא נראה לי בסדר גמור ומעולם לא ראיתי אותו נוגע בשום סם".

חבר אחר מסר: "אני די בטוח שזה היה עניין חדש אצל גיא, הוא תמיד הביע סלידה מדברים כאלה בגלל הרקע של אבא שלו. לאחרונה הוא באמת התרחק ממני, ואני חושב שמתוך כבוד אליי כמכור לשעבר, הוא לא רצה לדבר על זה איתי. זה כואב לי ואני כועס. זה חבר רביעי שלי שאיבדתי. לעשות את הסמים האלה זה כמו להתאבד, אתה מוסיף ומערבב ומגיע לכאלה דאונים שאתה לא בוחל בשום דבר, ולא כל אחד יכול לעמוד בזה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן