עומרי מניב כתב חדשות 13 הסתבך בתביעת ענק נגדול בגלל הדבר המטלטל הבא

במהלך תחקיר שערך עמרי מניב מחדשות 13 הוא טען כי אחרי שנבחר כרמל שאמה הכהן לתפקיד ראש העיר, החלה עיריית רמת גן ופקידיה להעניק אישורים לנכסי נדל"ן ברמת גן המצויים בבעלותו של שי שאמה ואביו פנחס שאמה

השניים הם בני משפחתו של כרמל שאמה ונראה כי עיקר הטענות של הכתב הם קידום עסקים ואינטרסים כלכליים של ראש עיריית רמת גן. התובעים מבקשים מהכתב 865,776 שקל – הם מציינים בכתב התביעה כי:  "בעבר הוא (מניב) אף הושעה מעבודתו בגין פרסום תחקיר כוזב ש"בושל" על ידו, תוך שהציג בו נתונים הסותרים חזיתית את המציאות העובדתית; ברשלנות וברשעות הוא הציג שיעור במכינה קדם צבאית שכל כולה בעידוד תלמידיה והכנתם לצה"ל, כמי שבמסגרת שיעוריה תומכים באי גיוס לצה"ל".

עוד נכתב: "מדובר במכינה שמיטב בוגריה מתנדבים לשירות קרבי משמעותי, ורבים מהם נפלו על הגנת המולדת. הדבר לא מנע מהכתב להוציא את דיבת המכינה רעה ולהציגה כמי שמתנגדת לשירות קרבי. אין מדובר במעידה. זו דרכו של הכתב. מדובר בכתב שהינו בעל דפוס מדאיג של הצגת רסיסי אמת ותפירתם לשקר גס, ואגב כך להוציא דיבה רעה וחמורה".

לסיכום נטען: "נראה כי אצל הכתב, עבור מזבח הרייטינג מותר לשקר ולהוציא דיבה. כך בפרשת המכינה, וכך בעניינינו. שמו הטוב של התובע הוכתם ונפגע קשות, כאשר כל "חטאו" של התובע הינו כי הוא אחיו של ראש העיר. הכתבות ביחס לתובע הינן בגדר עלילת דם של ממש".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן