צפו! נחשף הסרטון של הגרוש של טהוניה רובל מפוצץ אותה מכות!!!

יניב בן משה הגרוש של טהוניה רובל שלח מכתב התראה לפני תביעה ל"חדשות 12" ולרובל בגין לשון הרע ודיבה: " לא רציתי שהיא תדע שאני בזוגיות חדשה, הסתרתי ממנה ממקום של כבוד".

בראיון למעריב הוא אמר: "למה דווקא שנה וחצי אחרי שנפרדנו היא נזכרה לצאת עם הכפשות ועלילות? כי שבוע לפני כן היא גילתה שאני בזוגיות עם דולב, וראתה שטוב לי ואני מאושר. לא רציתי שהיא תדע שאני בזוגיות חדשה, הסתרתי ממנה ממקום של כבוד".

עוד ציין: "למה שאעשה לה סתם רע? אבל במקרה היא באה לקחת את הילדה וראתה את דולב לוקחת משהו מהאוטו שלי. נתתי לה הזדמנות עד יום ראשון להתנצל על הדברים שהיא אמרה ולהודות שלא היו דברים מעולם, ולעולם לא הייתה מאוימת וחיה כמו מלכה. זאת הייתה בסך הכל זוגיות שלא הצליחה וכל אחד המשיך לדרכו. אם היא תתנצל אקח צעד אחורה ולא אגיש כתב תביעה וכמו שאני מכיר את טהוניה היא בחיים לא תתנצל, אז אגיש כתב תביעה על הנזק שהיא עשתה לי למוניטין ולקריירה, ולא כי אני צריך את הכסף שלה".

לסיכום אמר: "אני רוצה שהאמת תצא לאור. אני לא מבין איך היא לא חשבה על הילדה, הילדה שהיא אהבת חיי, הדבר הכי יקר לי. מה נתנו לה חמש דקות ראיון לחדשות? היא יכלה לקדם את עצמה במקומות אחרים ממקום טוב אמיתי ונכון. היא גם עשתה לי את זה עם הכתבה של חיים אתגר וכל מיני הכפשות ועלילות כדי לקדם אינטרסים שלה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן