מה???!! איתמר מ"חתונמי" התארס אחרי 3 חודשים לחברה החדשה שלו?!!!?

חודש אחרי שהם יצאו לאור, הגיע הזמן שתכירו את אלינה, מהנדסת הייטק בת 32 – החברה החדשה של איתמר עמי שנפרד מקארין מיד אחרי הצילומים של חתונמי

הקשר הזוגי בין איתמר לאלינה התפתח והתחזק בזמן שידור התוכנית ולפני כמה חודשים הם אף עברו לדירה משלהם. איתמר ואלינה הסתירו את הקשר וניהלו אותו בשקט אך כעת הזוגיות של השניים היא רשמית והתמונות מוכיחות זאת. הוא אמר: "אחרי הצילומים הכרתי את אלינה דרך חבר משותף. היא ידעה שהשתתפתי בתוכנית וקצת נרתעה מזה בהתחלה. וכן היא ספגה המון במהלך השידורים אבל בכל זאת נשארה לצידי והחזיקה אותי בחיים. בסוף יצא שמצאתי אהבה אמיתית, אומנם לא דרך הותכנית אבל אני מרגיש אסיר תודה על שזכיתי להכיר אותה".

עוד ציין: "הרגשה מדהימה לצאת החוצה ביחד, גם בארץ. לי מרגיש מדהים. צריך לזכור שגם לפני השידורים היינו ביחד תקופה ונהנו מהחיים, וגם במהלך השידורים היינו בחו"ל הרבה זמן. טעמנו מהחופש והאהבה שלנו ביחד גם בחוץ וזה נכון ועכשיו שזה סוף סוף נגמר אנחנו יכולים להראות את האהבה שלנו. איך הכרנו?  חבר עשה עבודה מדהימה אני חייב להגיד, בלי שהרחתי את החולצה שלה קודם. הוא הכיר בנינו לפני התכנית, אלינה יצאה עם מישהו והיא נפנפה אותי, אפשר להגיד את זה. קצת אחרי שאני וקארין נפרדנו, נפגשנו באירוע של חברים ו'היי מה מצבנו?' ומאז אנחנו ביחד".

על התכנית: "התחלנו לצפות ביחד, הבנו שזה אירוע קצת מאתגר לראות אותי עם מישהי אחרת על המסך בגינונים רומנטיים. החלטנו שאנחנו שמים את זה בצד וזה לא נוגע בנינו. אני חושב שבסוף אנחנו עוברים כמה חוויות בדבר הזה. בחווית הצילומים בחרתי להיפתח ולהיות אמיתי, אז עברתי תהליך אמיתי, אישי כי נתתי את עצמי. השידורים זו חוויה קצת אחרת, כי בסוף לשים את המפתחות לדמות שלך ומי שאתה, לאנשים שלא תמיד צריכים להראות מי אתה באמת. זו חוויה מורכבת, קשה לי לענות על השאלה הזאת". על קארין: " לא דיברנו. כלום, שום דבר. לא יודע אם נגמר בטעם רע אבל אולי נגמר לצערי בצורה שלא השאירה הרבה מקום לתקשורת אחרי זה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן