צער בעלי חיים: המשטרה עצרה את בן זיני ואדם אליוף לאחר שהתעללו בכלבה קטנה

חבר של בן זיני, גולש, נצפה מניח את הכלבה על הגלשן שלו – וזו כמעט נפלה ממנו, עד שהגולש תפס אותה והרים אותה בידו, בזמן שהוא ממשיך לגלוש. התעללות?

מאז פרסומו של הסרטון עלו מאות תגובות נגד שני הסלבס אדם אליוף ובן זיני, וכמובן נגד המעשה שלהם. הצמד העלו לאינסטגרם סרטון שבו הם נראה מעבירים כלבה לגולש, בזמן שעמד על גלשן מאחורי הסירה שבם הם שטו. מהלך בזוי לכל הדעות.

בן זיני זכה למתקפה והגיב: "קמתי למתקפה של כיתת יורים. ראשית, זה לא אני שם על הגלשן ולא מסרתי את הכלב. כיתת היורים הזאת לא הגיונית לי בשום צורה. למרות זאת, כן יש לי מה להגיד כי כן נקלעתי לסיטואציה. אני מתנצל, זה היה מעשה לא אחראי".

"אבל רגע, תשמעו את הסיפור המלא. הבחור שנמצא על הגלשן הוא גולש מיומן שכבר גלש יחד עם הכלב שלו בעבר! לא פעם ולא פעמיים. הוא ביקש שנעביר לו את הכלב בזמן הגלישה, ובלי יותר מדי מחשבה – כך היה. זה נכון שנכחתי ואני מתנצל על זה, זו הייתה טעות שלא עצרתי את זה. בדיעבד, זה באמת לא היה אחראי ומיד דאגנו שזה לא יקרה שוב".

עמית פרקש הזמרת הגיבה : "מזעזע ולא מצליק בכלל". השחקנית ומנחת הטלוויזיה הוסיפה: "רעים וטיפשים, בא לי לבכות". גם דוגמנית הנשק אוריין ג'ולי הגיבה: "אני פשוט מזועזעת, הוא כוכב ילדים, לא?".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן