צפו! אחרי 20 שנה – ג'וזי זירה פגש את אימא שלו בבית "האח הגדול"

לא תאמינו איזו דרמה התרחשה בבית האח הגדול בשעות האחרונות, לפורטל עומרי חיון נודע כי אחד הכוכבים הכי גדולים העונה בבית האח זכה סוף סוף להשיג פריצת דרך משמעותית בחייו ואנחנו מדברים על ג'וזי זירה, לפי המידע שהגיע למערכת מסתבר שג'וזי סוף סוף זכה לדבר עם אימא שלו אחרי 20 שנה שבהן הם לא החליפו מילה אחת. כזכור ג'וזי ננטש על ידי אימא שלו ואיבד את אבא שלו לפני כמה שנים לאחר שנפטר בעקבות מחלה קשה.

אתמול (שלישי) במהלך הלילה, הפתיע "האח הגדול" את ג'וזי זירה עם שיחת טלפון מרגשת מאמא שלו איתה הוא מסוכסך ונמצא בנתק ב-20 שנה האחרונות. זו הייתה שיחה מאוד מרגשת עבורו, היא גרמה לו להרגיש שלם יותר, לאחר שבמשך זמן רב כל כך הוא הסתובב בעולם עם מחשבות מבולבלות על העבר שלו ועל הטראומה הגדולה שהוא חווה בתקופת ילדותו. ועכשיו החליטה ההפקה לעשות מעשה שיגרום לג'וזי להשלים עם הפרק ההוא של חייו ולצורך כך הם גייסו את מיטב התחקירנים שלהם, כדי לנסות ולאתר את אימא שלו בצרפת.

וזאת לא הייתה משימה קלה, זה לא קל להיחשף לעיני כל עם ישראל, וזאת משימה קשה הרבה יותר לאחר שג'וזי סיפר לכולם לעיני המצלמות על מה שאימא שלו עוללה לו, ואיך היא זנחה אותו בגלל ההתמכרות שלה לסמים. עד שאבא שלו נכנס לתמונה ולקח אותו בכוח מהאמא וגידל את ג'וזי לבד עד שהוא נפטר. לפני כחודש דיווחנו עליכם על כך שאימא של ג'וזי זירה נחשפה לתוכנית וראתה את הבן שלה מככב בבית האח והתרגשה עד דמעות.

וכעת כנראה היא סוף סוף הבשילה מבחינה רגשית כדי להתמודד עם ההיסטוריה האפלה שלה והבן הפגוע שהותירה מאחור. ההפקה הצליחה לנצל את העיתוי הזה היטב כדי ליצור רגע טלוויזיוני מרגש מאוד אשר יגרום לסקרנות רבה בקרב הצופים של התוכנית. לאחר שהם יצפו בג'וזי פורץ בבכי בעקבות השיחה המרגשת עם אימא שלו לאחר 20 שנה, גם הם יתרגשו עד דמעות.

מתמודדים בתוכנית האח הגדול, תמיד אוהבים לדבר על כך שהם באו ללמוד על עצמם, לחוות, להתפתח ולצמוח מבחינה אישית. הם תמיד מדברים על כך שהם נכנסו אל הבית כדי לעבור תהליך שיהפוך אותם לאנשים שלמים יותר, כולם רוצים לחוות את החוויה הזו שמייצרת גרסה טובה יותר של עצמם, אבל לא כולם מצליחים לעשות את זה וכעת בעקבות השיחה עם אימא שלו ג'וזי זכה לסגור מעגל בחייו.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן