מטורף! 16 אלף איש חתמו על עצומה להדחת רמי ורד מבית "האח הגדול" – איך תגיב ההפקה?

בשבוע האחרון מסתובבת כמה עצומות שהגיעו ל-16 אלף חתימות נגד רמי ורד! לאחר ההדחה של יהודה יצחקוב, הרשת סוערת וגועשת, לפני כמה ימים דיווחנו לכם על ההפגנה שנערכה מחוץ לבית האח הגדול כדי לתמוך ביהודה שנזרק מהבית ולמחות כנגד ההחלטה של ההפקה וכעת גם עצומה חדשה נגד רמי ורד צוברת תאוצה וזוכה לתהודה רבה בקרב המעריצים והצופים של התוכנית.

לא תאמינו מה קורה עכשיו בפורומים של מעריצי האח הגדול, לפורטל עומרי חיון נודע כי המון מעריצים זועמים על רמי ורד ועל ההתנהגות שלו בבית כלפי הדיירים האחרים ובמיוחד לאחר שיהודה יצחקוב נזרק מהתוכנית לאחר ריב צעקני במיוחד עם רמי. כעת אותם מערצים התגייסו ביחד כדי לחתום על עצומה כנגד המשך ההשתתפות של הקומיקאי באח הגדול.

כבר עתה אנחנו יכולים לדווח לכם שמעריצים רבים הזדהו עם התוכן של העצומה וחתמו עליה כדי להמחיש להפקת האח הגדול, את הזעם של הצופים על רמי ורד. היה ניתן לשער שכך זה יהיה, במיוחד לאחר שיהודה יצחקוב נזרק מבית האח הגדול והמון מעריצים האשימו בכך את רמי ורד. ומן סתם הוא באמת היה מעורב באותו הריב שהוביל להרחקתו של יהודה יצחקוב מבית האח הגדול.

אבל יחד עם זאת העצומה עצמה לא מזכירה בכלל את הסכסוך עם יהודה ואת כל הריבים שהיו להם לאורך העונה, העצומה בכלל מתייחסת להתנהגות כללית של רמי בבית האח הגדול: "אנחנו, עם ישראל, דורשים אבל בדחיפות להעיף את רמי ורד מבית האח הגדול 2021! הפקת האח הגדול משאירה אותו כל הדחה עד שזה נראה כבר מכור מדי, כפי שאתם יודעים ההתנהגות שלו כבר לא רצויה שם."

העצומה כן מזכירה את היחס שלו כלפי לינור שהודחה כבר מהתוכנית: "הוא גבר אלים כלפי לינור, הוא איש סכסכן, נותן במה לא רצויה בבית האח הגדול. הוא איש לא מתאים לבית האח הגדול." עד לפני כשבוע העצומה הזו זכתה רק לכמה אלפי חתימות אולם בימים האחרונים היא צברה תאוצה של ממש ועברה את יעד המינימום של 5,000 חתימות וכיום כבר כ-7,000 חתמו עליה. בעצומה אחרת חתמו עוד 9,000 אלף גולשים. מה תעשה ההפקה?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן