צפו בסרטון! יהודה יצחקוב משחרר תגובה ראשונה: "עברתי ימים לא פשוטים בגלל רמי ורד הנבלה"

אחרי 3 ימים, יהודה יצחקוב משחרר לרשת תגובה ראשונה אחרי ההדחה שלו: "אני עובר ימים לא פשוטים בגלל רמי ורד ועורך התוכנית רועי עוז שסילק אותי" – מה חשף יהודה בפוסט שכתב למעריצים? עומרי חיון משאיר אתכם מעודכן בכל הפרטים!

שלושה ימים לאחר שסולק מבית "האח הגדול", יהודה יצחקוב נפגש הערב (שבת) עם חבריו לתוכנית אילון ורונית ועכשיו הוא גם מגיב לראשונה וכותב לתומכיו ומספר על הריב הדרמטי עם רמי ורד: "ימים ארוכים ולא פשוטים עברו עלי כפי שכולכם ראיתם, ולכן אזדקק לעוד כמה 'ימי איזון' על מנת להתאפס, להתחזק ולחזור אליכם בגרסה הכי חזקה וטובה של יהודה". עוד הוא כתב: "עד אז, אני מבקש להודות מעומק לבי ונשמתי לכל אחת ואחד מכם על כמויות אדירות של חיזוקים, של אהבה ,של תמיכה, על הדאגה. על כך שהשקעתם את מיטב זמנכם וכל משאב שיכולתם על מנת לחזק אותי, לשמח אותי ולשמור עלי".

"אני נחשף לאט לאט לכל הפעולות ולכל מה שעשיתם למעני, ואלו הדברים שהופכים אותי מאיש פשוט – למאושר באדם. לא יכולתי לבקש קהל יציב, איכותי ונאמן מכם. תודה לכל המערך המטורף הזה שנקרא "צבא האריות", אני גאה ומתרגש ברמות הכי גבוהות שניתן לחוות". יהודה הוסיף: "מבטיח שנשתמע בקרוב מאוד, אענה על השאלות, אשתף במסע שעברתי ואחשוף בפניכם את האמת שלי, כי היא הדבר הכי חשוב שיש לי".

אנחנו רק נזכיר לכם שיצחקוב סולק מבית "האח הגדול" בלילה שבין רביעי לחמישי לאחר אחד הפיצוצים הכי סוערים שהיו אי פעם בריאליטי, הדרמה בתוכנית התפתחה לאחר שרמי ביקש מיהודה ואלמוג בנימוס להנמיך את הטונים בשיחה שלהם. יהודה פחות התחבר לבקשה, ובין הצדדים התפתחה מריבה קולנית. במהלך המריבה אמר יהודה לרמי: "כשניפגש בחוץ אגרור לך את הראש על הכביש". והבטיח "לזיין את רמי" כשהוא יצא מחדר האח הגדול ומהבית. מקרובים ליהודה סיפרו הערב לפורטל עומרי חיון שיהודה עדין עומד על דעתו והוא זועם על רמי ועל עורך התוכנית רועי עוז שסילק אותו מהבית אבל את רמי השאיר.

האיום הזה נחשב להפרה בוטה של חוקי הבית, ומתווסף לכמה נוספות שבמהלך העונה הוזהר עליהן. לאחר התייעצויות עם בכירי רשת, הייעוץ המשפטי וועדת האתיקה שמלווה את התוכנית, הוחלט להוציא את הדייר מהבית אף ללא פרידה מהדיירים האחרים והקטע המלא שודר הערב בתוכנית המרכזית ועורר סערה גדולה ברשתות החברתיות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן