צפו בסרטון! דלף! הפיצוץ המלא של יהודה יצחקוב ורמי ורד שצונזר וגרם להדחה הדרמטית

אז מה באמת קרה בפיצוץ הדרמטי של יהודה ורמי? צפו בקטע הבלעדי בו יהודה מאיים בחדר האח הגדול ורמי מודיע שהוא עוזב את הבית בעקבות הפיצוץ! למי שלא עקב אז רמי העיר לאלמוג ויהודה שירגיעו את הרוחות ואז יהודה צעק וקלל את רמי והבטיח לתקוף אותו פיזית שהם יצאו מהבית ו"לגרור לו את הראש על הכביש בנווה אילן". צפו בסרטון המלא!

כולם מנסים להבין מה קרה בפיצוץ המטורף שהביא להדחתו של יהודה יצחקוב מבית "האח הגדול" – פורטל עומרי חיון עושה לכם סדר בשמועות! במהלך הלילה של יום רביעי ביקש רמי ורד מאלמוג ויהודה להרגיע את הטונים בזמן שהשניים רבו בחדר המיטות – דבר שהביא את יהודה לכעס גדול וצעוקת נגד רמי. השנים החלו לריב יהודה איים בשידור חי ש"אני אגרור לך את הראש על הכביש מחוץ לבית שנצא מפה" ואז נקרא לחדר "האח הגדול" שם ננזף אבל המשיך לאיים על רמי והבטיח לצאת החוצה ולסיים איתו את החשבון הפתוח.

ההפקה שרצתה למנוע תקרית אלימה בבית הכי מדובר במדינה לא נתנה ליהודה לצאת מחדר "האח הגדול" שם הוא המשיך לצרוח ו"להתחפרן" כך ספרו גורמים בהפקה שדיברו עם פורטל עומרי חיון במהלך הסוף שבוע. בקטע ששחררה ההפקה מהתקרית האלימה אפשר לראות את יהודה מאיים על ההפקה ועל "האח הגדול" שאם לא יעפו את רמי ורד מהבית הוא ירביץ לו. עוד רואים בסרטון שרמי אומר לליאור שהוא עוזב את הבית בעקבות התקרית האלימה.

לאחר התייעצויות עם בכירי רשת, הייעוץ המשפטי וועדת האתיקה שמלווה את התוכנית, הוחלט להוציא את הדייר מהבית אף ללא פרידה מהדיירים האחרים. בסביבתו של יהודה והוא בעצמו לא מרוצים מההחלטה, בלשון המעטה, ומבטיחים תגובה נגדית. בינתיים בתוך הבית, אלמוג וג׳וזי, שני חבריו הטובים של יצחקוב, קיבלו קשה את הבשורה. כל השאר – קצת פחות. אח של יהודה יצחקוב ומשפחתו של יהודה, בתמיכתו המלאה ארגנו ביום חמישי האחרון הפגנה מול בית "האח הגדול" וקראו להפקה להדיח את רמי ורד ולהחזיר את יהודה. עוד צעקו המפגינים "רוע עוז העורך תתפטר אתה מכור". צפו בפיצוץ המלא שהיה בין יהודה לרמי – הפיצוץ שגרם להדחה הכי מדוברת בשנים האחרונות ב"האח הגדול"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן